Klacht: 10 monteurs verder…

op 29 januari 2014 over KPN Internet in de categorie Internetproviders

In November 2013 is op de hoek van de straat een breuk verholpen door KPN. Vanaf dat moment veel last. Pingwaardes van soms 2000 en time outs. In 3 maanden ruim 10 monteurs langs geweest. Erkennen probleem maar kunnen het niet oplossen. Ik word van kastje naar de muur gestuurd. Vorige week is door KPN 2 x een afspraak gemaakt (en schriftelijk bevestigd!) om langs te komen maar kwam er gewoon niemand. Volgende dag stond onverwacht iemand op de stoep. Lijn doorgemeten naar buiten vanaf punt dat kabel het huis binnen komt. Instabiele bit-meting geconstateerd. Later de conclusie van een binnendienstmedewerker: het ligt aan mijn laptop. Hoe kan je zo dom zijn als de meting naar buiten toe is uitgevoerd op het punt waar kabel het huis binnen komt: alleen als je met het probleem geen raad weet.

Op mijn dringende en herhaalde advies om eens de gerepareerde breuk onder de grond te controleren gaat men niet in….

Ik zit nu al 3 maanden met instabiele verbinding waardoor ik mijn werk vaak niet of nauwelijks kan doen (ik werk veel in de cloud).

Kortom… het is een DRAMA !!!

Een gewoon normaal werkende verbinding.
Zonder pingwaardes van soms tegen de 2000 en een upload van 0,80 MB (zojuist weer gemeten)

3 jaren geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over KPN Internet

3 jaren geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over KPN Internet nog niet in behandeling is genomen.

Alle klachten die gemeld zijn door Echtteneinderaad