Klacht: 10 jarig meisje UIT bus gezet

op 14 februari 2018 over Arriva in de categorie Openbaar Vervoer

16:18 Alexberg Breda busnummer 8172 onbeschofte buschauffeur zet een 10 jarig meisje uit bus. reden: er zat een klein beetje poep onder haar schoen. Ze werd op een gevaarlijke plek uit de bus gezet! en mocht het van daar zelf uitzoeken! haar zus was verstijfd van angst dat ze niets meer kon doen en zelfs niet durfde uit te stappen. Er kwam zelfs GEEN hulp van anderen uit de bus. SCHANDALIG!
Gevolg van dit euvel: een ANGSTIG kind huilend over straat! voelde zich verlaten door de straten.
Kijk eens naar de stoelen en de vloer, hoe vaak is dat smerig!! en dan een klein meisje zo ten overstaande van iedereen eruit zetten. Ga eens die mensen aanpakken die met hun schoenen op de stoel zitten! hoe vaak stappen er mensen in die van zichzelf zo ranzig ruiken!! zet die mensen eens uit de bus!!

Pas als er een oprechte excuses komt en een schriftelijke!! berisping naar deze chauffeur. Dit was niet de eerste keer dat deze chauffeur zo klantonvriendelijk is en was.
Cursus klantvriendelijkheid zou een hele goede zijn!
Het gaat hier om een kind!

10 maanden geleden - Ik heb een email gestuurd naar Arriva over deze klacht.

10 maanden geleden - Deze klacht is zojuist door Arriva in behandeling genomen

Bericht van Arriva

10 maanden geleden - Beste E1976, Jeetje wat een verhaal. Ik kan me goed voorstellen dat je hier boos over bent. Om je klacht in behandeling te nemen heb ik een aantal aanvullende gegevens van je nodig. Zodra ik deze ontvangen heb zal ik de klacht verder in behandeling nemen. - Datum waarop de situatie zich heeft voorgedaan - plaats en halte waar ze is ingestapt - plaats en halte waar ze wilde uitstappen - tijdstip waarop ze is ingestapt. Met vriendelijke groeten, ^Jessica Webcareteam Arriva

Reactie van de melder van de klacht E1976

10 maanden geleden - 13 februari 2018 opstap tijd 16:18uur halte Alexberg Breda busnummer 8172 uitstaphalte had moeten zijn Station Breda eruit gezet NA Alexberg Breda VOOR halte Laaghamlaan Breda

Bericht van Arriva

10 maanden geleden - Beste E1976, Bedankt voor je reactie. Zou je misschien nog aan kunnen geven in welke lijn je dochter zat in plaats van het busnummer? Met vriendelijke groet, Lina Arriva Webcareteam

Reactie van de melder van de klacht E1976

10 maanden geleden - Buslijn 2 richting Hoge Vucht via Geeren

Arriva

Heeft op 15 februari 2018 om 15:40 geantwoord

Beste E1976,

Nogmaals bedankt! Wij hebben jouw klacht intern doorgestuurd naar de regio zodat deze situatie met de betreffende buschauffeur besproken kan worden. Onze oprechte excuses voor het ervaren ongemak! Wij hopen dat jouw dochter deze situatie in de toekomst niet nogmaals zal ervaren.

^Manon
Webcareteam Arriva