Klacht: 10% EXTRA KORTING

op 30 januari 2014 over Aktiesport in de categorie Sportwinkel

IK HEB IN NOVEMBER EEN 10%EXTRA KORTINGSKAART GEKOCHT VOOR €10.00 DIT IS EEN NATIONALE SPORT EN OUTDOOR PAS.
ER WERDT MIJ VERTELD DAT IK ALS IK HEM GEACTIVEERD HAD DAN IN HET VERVOLG 10% KORTING KRIJG BIJ AKTIESPORT EN PERRY SPORT NU HEB IK 21 JAN 2014 SPORTSCHOENEN GEKOCHT IN WAALWIJK BIJ AKTIESPORT MAAR KREEG GEEN 10% KORTING WANT DIT WAS VAN EEN ANDER BEDRIJF. IK BEN GEHOLPEN DOOR RENSKE EN HET GAAT OVER BONNR 1669

DAT HET BEDRAG OVERGEMAAKT WORDT OP MIJN REKENING RABOBANK 102205027 VAN €6.00 IK HAD NAMELIJK € 59.98 BESTEED

3 jaren geleden - Deze klacht is zojuist door Aktiesport in behandeling genomen

3 jaren geleden - We hebben bericht ontvangen dat Aktiesport een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

Aktiesport

Heeft op 06 februari 2014 om 14:25 geantwoord

Beste klant,

Vervelend om te vernemen hoe het is verlopen. Wij zien dat uw pas goed is geregistreerd, deze zou dus gewoon geaccepteerd moeten worden in zowel de Aktiesport als Perry Sport winkels.
De klantenservice heeft u een e-mail verstuurd met de vraag naar uw rekeninggegevens, echter hebben wij deze reeds bekend uit uw klacht. Wij zullen onze financiële afdeling vandaag dan ook vragen het bedrag terug te storten. U kunt het bedrag binnen enkele werkdagen verwachten.

Excuses voor het ontstane ongemak.

Aktiesport Klantenservice

Alle klachten die gemeld zijn door fritsje123