Klacht: 10 dagen terug boek getsuurd nog niets gehoord

op 14 september 2017 over VanDijk in de categorie Boekhandel

Nieuwe klacht
In behandeling
Klacht opgelost
Klacht afgesloten

Mijn Klacht:

ik heb 10 dagen terug een boek naar van dijk gestuurd omdat deze nog ingeleverd moest worden.
achteraf bleek dat dit niet kon,, omdat ik het niet meer mocht inleveren.
het boek heb ik nog steeds niet terug van van dijk.

ook de boete van 45 euro betaald, terwijl dit boek maar 5 euro tweedehands kost

Gewenste Oplossing:

het boek terugsturen is wel het minste wat je kan doen. aangezien jullie die boete niet zullen terugbetalen

Bericht van Robin van Klacht.nl

8 maanden geleden - Ik heb een email gestuurd naar VanDijk over deze klacht.

Bericht van Robin van Klacht.nl

8 maanden geleden - Deze klacht is zojuist door VanDijk in behandeling genomen

Bericht van Robin van Klacht.nl

8 maanden geleden - We hebben bericht ontvangen dat VanDijk een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

VanDijk

Heeft op 14 september 2017 om 12:41 geantwoord

Geboden Oplossing:

Beste wankadelaar,

Naar aanleiding van uw reactie kunnen wij u meedelen geen boek van u retour te hebben ontvangen de afgelopen 10 dagen. Wanneer wij het boek ontvangen zal het inderdaad aan u geretourneerd worden.

Wij adviseren u het verzendbewijs aan onze klantenservice toe te sturen.
Met het verzendbewijs kunt u tevens zelf controleren waar en wanneer het boek is bezorgd.

Vriendelijke groet,
Janet
Afdeling klantenservice VanDijk

Reactie van de melder van de klacht wankadelaar

8 maanden geleden - heb t met postzegels verstuurd maar wel n foto van gemaakt

Reactie van de melder van de klacht wankadelaar

8 maanden geleden - gebeld gisteren ruim 20 min weer met van dijk aan de tel gezeten.....vrouw zij dat ik de boete moest betalen en dat ik het boek ook niet terugkreeg. en nu is hij opeens niet aangekomen

Alle klachten die gemeld zijn door wankadelaar