Klacht: 10, 5 gedeclareerd voor 23m2 laminaat leggen

Silueta op 15 september 2021 over Klusup in de categorie Aannemers

Klusup heeft iemand gestuurd om laminaat bij mij te leggen in een hal van 23m2. Dit is inclusief snijverlies. Ook moesten er plakplinten, ondervloer(aluline) en 5 plakovergangstrips geplaatst worden.
Hier deed de klusser 10,5 uur(uurtarief €37,50) over verdeeld over 2 dagen en ik moest 2 keer voorrijkosten betalen. De klusser heb ik dit ook laten weten toen hij er zo lang over deed en hij raakte geirriteerd. Toen ik dit meldde bij Klusup kon ik een garantieverzoek indienen. Dit heb ik inmiddels gedaan maar nog geen reactie. Ik vind dit onredelijk en hoop dat jullie me kunnen helpen met een oplossing want ik kreeg een herinneringsfactuur voor de 2de keer dat de klusser kwam. en moet dit voor 20 september betalen.
Voor de eerste keer heb ik al betaald.
Met vriendelijke groet, A Panneflek

y

Ik ben eigenlijk tevreden als ik helemaal niet meer hoeft te betalen want ik vind dat de klusser het werk in de 5 uur die hij op de eerste dag gewerkt heb het werk af had kunnen hebben.

1 jaar geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over Klusup

1 jaar geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over Klusup nog niet in behandeling is genomen.

Alle klachten die gemeld zijn door Silueta