Klacht: 10.21 Stockholm fréférence

op 22 juni 2016 over L’Oréal in de categorie Verzorgingsprodukten

Nieuwe klacht
In behandeling
Klacht opgelost
Klacht afgesloten

Mijn Klacht:

heb de Stockholm de 10.21 Stockholm haarverf gekocht, alleen ik heb het mu 2 leer gekocht, en alles gedaan wat de verpakking zei, en het is nog steeds niet de kleur die op de verpakking staat geworden. het is meer oranje blond geworden in plaats van de kleur die op de verpakking stond. Ik had voordat ik mijn haar verfde al lichtblond haar.
m.v.g. Julie van Beek
email julievanbeek1@hotmail.com

Gewenste Oplossing:

vergoeding.

Bericht van Robin van Klacht.nl

6 maanden geleden - Ik heb een email gestuurd naar L’Oréal over deze klacht.

Bericht van Robin van Klacht.nl

6 maanden geleden - Deze klacht is zojuist door L’Oréal in behandeling genomen

Bericht van Robin van Klacht.nl

6 maanden geleden - We hebben bericht ontvangen dat L’Oréal een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

L’Oréal

Heeft op 23 juni 2016 om 14:04 geantwoord

Geboden Oplossing:

Naar aanleiding van het bericht dat wij via klacht.nl ontvingen, hebben wij direct contact met mevrouw gezocht. We vinden het erg vervelend om te moeten lezen dat mevrouw dit keer teleurgesteld is in in het eindresultaat van de haarkleuring. Na het telefonische contact, hebben wij samen afgesproken om vervangende producten naar haar op te sturen. Wij hopen dat zij deze producten weer met veel plezier zal gaan gebruiken.

Alle klachten die gemeld zijn door julievanbeek1