Klacht: 10-20 werkdagen? Laat me niet lachen

op 19 januari 2014 over MiniInTheBox.com in de categorie Gadgets

21 december besteld, via de track and tracé code gezien dat de bestelling anderhalve week geleden al bij ons bezorgd had moeten zijn.
Miniinthebox niet te bereiken, standaardmailtjes, Belgische post kan niks met onze code ?!? Grote lichten zijn het niet daar.
1 ding is zeker; dit is de laatste keer dat wij daar iets hebben besteld.

Nou dat het gewoon bezorgd wordt en niet pas over maanden

3 jaren geleden - Ik heb een email gestuurd naar MiniInTheBox.com over deze klacht.

MiniInTheBox.com

Heeft op 15 februari 2014 om 09:27 geantwoord

Beste klant,

We vinden het erg vervelend om te horen hoe uw bestelling bij MinInTheBox is verlopen. Onze welgemeende excuses voor het probleem en veroorzaakte ongemak.

Wij hebben uw bestelling gecontroleerd. Het is niet normaal dat u uw pakket nog niet hebt ontvangen. Wij kunnen u verschillende mogelijke oplossingen aanbieden, waaronder een gratis herverzending. Wij hebben zojuist een email naar u gestuurd met daarin een voorstel tot oplossing. Mocht u hierover nog verdere vragen hebben, dan kunt u contact met ons opnemen in een antwoord op de verstuurde e-mail. U kunt de ticket/email ook lezen nadat u bij 'Mijn Bestellingen' inlogt op onze site.

Hieronder hoe u een ticket kunt indienen en lezen:

De Klantendienst
MiniInTheBox

3 jaren geleden - Deze klacht is zojuist door MiniInTheBox.com in behandeling genomen

3 jaren geleden - We hebben bericht ontvangen dat MiniInTheBox.com een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

Alle klachten die gemeld zijn door Daantjuhhh85