Klacht: 1 voor 3

op 28 juli 2017 over Postcode Loterij in de categorie Loterijen

Nieuwe klacht
In behandeling
Klacht opgelost
Klacht afgesloten

Mijn Klacht:

Telkenmale wordt er van mijn rekening een bedrag afgeschreven voor 3 loten doch van de kadoobon voor een uitstapje naar keuze ontving ik slechts 1 eksemplaar. Hetzelfde overkwam mij bij het gewonnen kookboek waarvan ik er ook maar 1 kreeg, het ontbrekend tweetal zag ik tot op heden niet verschijnen. Waarom doen jullie dat???????Wann

Gewenste Oplossing:

Wanneer ik krijg waarvoor ik heb betaald.

Bericht van Robin van Klacht.nl

4 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over Postcode Loterij

Bericht van Robin van Klacht.nl

4 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over Postcode Loterij nog niet in behandeling is genomen.

Alle klachten die gemeld zijn door A.KoningGeen