Klacht: 1 mandje te kort , voor de bieflap

op 01 mei 2017 over Tommy Teleshopping in de categorie Teleshopping

ik zie dat u ook reclame maakt met het zo gemakkelijke mandje voor een bieflap , vind ik geweldig ,mede daar door heb ik een hetelucht frieteuse bij u besteld. tot mijn grote teleurstelling is dat ding er niet bij. Ik heb uw friteuse af506E nu 3 dagen in huis en ik wacht dus nog op dat speciale mandje. Graag binnen 30 gagen een reaktie van uw kant i.v,m. retoer zending.Friet bakken gaat geweldig in die ronde mand.wij wachten op uw reaktie. met vr.groet j wildeboer Balkbrug

ik wacht op nazending van het kleine mandje voor de bieflap

3 maanden geleden - Ik heb een email gestuurd naar Tommy Teleshopping over deze klacht.

3 maanden geleden - Deze klacht is zojuist door Tommy Teleshopping in behandeling genomen

3 maanden geleden - We hebben bericht ontvangen dat Tommy Teleshopping een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

Tommy Teleshopping

Heeft op 01 mei 2017 om 14:26 geantwoord

Beste Klant,

Het rooster voor het vlees, hoort bij de 5 delige accessoiresset welke u apart kunt bestellen bij het plaatsen van uw bestelling. Momenteel kan de leverancier deze niet uitleveren en daarom is het niet bekend wanneer wij deze weer gaan verkopen.

Wij adviseren daarom met regelmaat de website te controleren of de accessoires weer te bestellen zijn.

Wij vertrouwen erop u hiermee voldoende te hebben geinformeerd.

Tommy Teleshopping.

Heeft op 07 mei 2017 om 11:05 geantwoord

wat u aanprijst op de tv moet u ook leveren , waarom liet u dat zien , die heerlijke braadlap die alleen door dit roostertje en door de freyer zo lekker mals is,alleen om de freyer te verkopen toch? de op lossing is aan u. Als ik dat ding los kan kopen (kan nooit veel kosten) zou ik dat doen , maar helaas in de toekomst moet ik blijkbaar rekening houden met misleiding uwer zijds m wildeboer

Alle klachten die gemeld zijn door wikromach