Klacht: 1 maand gratis meespelen betekent 3 maanden er aan vast zitten

Eerlijkevrouw036 op 25 februari 2021 over Vriendenloterij in de categorie Loterijen

Februari ontving ik een reclame folder om de maand februari gratis mee te spelen. Prima dacht ik, want je kunt opzeggen wanneer je wil. Dus ik zeg 1 week later alvast op (23 februari), omdat ik ook 1 maand wilde meespelen. Maar…. omdat je bij de vriendenloterij 2 maanden vooruit betaalt (als je meespeelt in februari moet je die maand al betaald hebben in december) werden er 2 afschrijvingen gedaan! Niks gratis en niks altijd op kunnen zeggen. Ik heb dus half februari gratis meegespeeld en vervolgens ook gelijk betaald voor de maanden maart en april!! Dat is toch belachelijk! Ik vind dit echt schandalig en oplichterij!

Als ze netjes 1 maand van te voren afschrijven. Dus maart meespelen, 25 februari afschrijven. Daarnaast als ik voor de 25e opzeg ik dus niet meer hoef mee te spelen voor de volgende maand.

1 jaar geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over Vriendenloterij

1 jaar geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over Vriendenloterij nog niet in behandeling is genomen.

Alle klachten die gemeld zijn door Eerlijkevrouw036