Klacht: 1 jaar lang afschrijvingen, terwijl het is opgezegd

op 19 februari 2018 over fit for free in de categorie Sportclub/-school

Ik heb 1 jaar geleden mijn abonnement bij fit for free opgezegd, door middel van een brief, want dat stond zo op de site vermeld. Deze brief kunnen ze niet terug vinden.
1 jaar lang is het bedrag elke maand afgeschreven en door prive redenen, was ik niet scherp genoeg om te kijken of het was afgeschreven. Daarnaast vind ik wel dat ik er vanuit mag gaan dat de opzegging goed verloopt en er dus geen bedragen meer worden afgeschreven.
Omdat ze die brief niet kunnen terug vinden krijg ik mijn geld niet terug. Terwijl het hun fout is dat ze die brief niet meer hebben en dus hun zaken niet op orde hebben.

Als het bedrag wordt terug gestort.

10 maanden geleden - Ik heb een email gestuurd naar fit for free over deze klacht.

9 maanden geleden - Deze klacht is zojuist door fit for free in behandeling genomen

9 maanden geleden - We hebben bericht ontvangen dat fit for free een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

fit for free

Heeft op 23 februari 2018 om 11:48 geantwoord

We begrijpen dat je behoorlijk baalt van de gang van zaken, Chris-Alice. Aangezien je spreekt over een opzegbewijs, nemen we aan dat je een opzegging hebt gedaan in de club. Het opzegbewijs wordt altijd digitaal ingescand, in het systeem gezet en doorgestuurd naar de klantenservice. Als dit er niet is, wordt er gevraagd of jij het bewijs dat je hebt gekregen kunt aanleveren. We kunnen helaas niet voor je betekenen als dit er niet meer is. Mocht de vork anders in de steel zitten, kun je met onze klantenservice bellen. Zie link voor contact informatie: https://www.fitforfree.nl/contact-met-fitforfree

Alle klachten die gemeld zijn door KlachtFFF