Klacht: 1 Groot administratief zootje bij Credios

op 14 november 2016 over Credios Incasso in de categorie Incassobureaus

Ik heb op 28 oktober pas een brief gekregen van credios over een nota van Famed van mijn tandarts kosten in januari..
Blijkbaar hadden ze mijn tandarts kosten op mijn ouders hun naam gezet en zijn hun gaan betalen, uiteindelijk hebben mijn ouders de regeling een paar x niet betaald en vervolgens krijg ik de brieven op mijn naam.
Ik had geen idee dat ik die nota’s nog had want naar mijn idee was ik die gewoon aan het afbetalen bij mijn zorgverzekeraar (vast bedrag p maand).

Algoed, ik heb 3 Nota’s gekregen van credios, en heb een betalings regeling aangevraagt, vervolgens tellen ze 200 euro extra op het bedrag dan dat we hadden afgesproken. Terwijl ik gewoon optijd was.
Dus ik belde ze om het na te vragen, blijken ze hele andere bedragen op die dossier nummers te hebben dan dat ze me vorige week hebben toegestuurd.

Dat ik een betalings regeling kan treffen met de afgesproken bedragen, en niet met het extra geld wat ze er zomaar bij op doen.

3 weken geleden - Ik heb een email gestuurd naar Credios Incasso over deze klacht.

2 weken geleden - Deze klacht is zojuist door Credios Incasso in behandeling genomen

2 weken geleden - We hebben bericht ontvangen dat Credios Incasso een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

Credios Incasso

Heeft op 21 november 2016 om 14:19 geantwoord

Heeft op 28 november 2016 om 18:40 geantwoord

Ik probeer al een paar dagen contact op te nemen, ze willen namelijk niet akkoord gaan met een betalingsregeling voor de €747,36.
Ik probeer sinds deze reactie al contact op te nemen maar het lijk erop dat ze tijd proberen te rekken t/m 29 November

Alle klachten die gemeld zijn door DamienJ