Klacht: 1 Euro per telefoon gesprek

EmielU op 22 december 2021 over General Logistics Systems (GLS) in de categorie Koeriersbedrijven en post

Beste,

Allereerst. Nu gaat het mij niet om die ene Euro. Maar als 100 klanten ditzelfde probleem hebben, is dat wel erg makkelijk verdient. Vandaar deze klacht / melding.

Een paar dagen geleden heb ik mijn pakketje gemist. Hier kreeg ik netjes een bericht van. Maar als ik vervolgens een nieuwe datum of afhaal locatie wil opgeven krijg ik een fout melding. Dit is ook gemeld bij GLS via de website. Ook hun kregen deze foutmelding. Omdat dit dus een fout is bij GLS vind ik niet dat ik of eventueel andere klanten hier de dupe van moeten worden en vervolgens een Euro per gesprek moeten betalen om dan maar telefonisch contact te krijgen.

Mijn vrouw heeft gisteren gebeld, dus die ene Euro betaald, om te regelen dat het vandaag 22-12 alsnog geleverd zou worden. Het zou tussen 11.30 en 12:30 geleverd worden, maar dat is niet gebeurd en zit ik nog steeds zonder mijn pakketje. Terwijl wij duidelijk hebben aangegeven dat we dit voor 23-12 nodig hebben.

Erg slecht en totaal niet klantgericht.

Dat mijn pakket vandaag nog geleverd wordt en dat GLS afziet van de 1 Euro per gesprek.

Dat er goed gekeken wordt of er niet meer klachten zijn over deze ene Euro per gesprek zodat GLS hier niet van profiteert.

1 maand geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over General Logistics Systems (GLS)

1 maand geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over General Logistics Systems (GLS) nog niet in behandeling is genomen.

Alle klachten die gemeld zijn door EmielU