Klacht: 1

op 18 juli 2012 over D-Reizen in de categorie Online Reisbureaus

Nieuwe klacht
In behandeling
Klacht opgelost
Klacht afgesloten

Mijn Klacht:

Wij hebben geboekt 24 febr. Düsseldorf-Corfu 24-07-2012 08.35 uur vertrek. Vluchtnr.AB3450 en nu gaan we de tickets halen en tot onze stomme verbazing is onze heen en terug vlucht gewijzigd. Volgens ons ligt de fout bij D-Reizen. Na enig speurwerk op vliegveld blijkt dat Air Berlijn alleen op het nu opgegeven tijdstip 16.35 uur vliegt vanaf Düsseldorf. Nu zijn we de eerste dag wederom kwijt en dat is niet de eerste keer dat dit gebeurd. Gaan we vroeg boeken en alweer niet goed.

Gewenste Oplossing:

Terug naar de eerste tijden die aangegeven waren.
Vergoeding.

Bericht van Robin van Klacht.nl

5 jaren geleden - Deze klacht is zojuist door D-Reizen in behandeling genomen

Bericht van Robin van Klacht.nl

5 jaren geleden - We hebben bericht ontvangen dat D-Reizen een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

D-Reizen

Heeft op 19 juli 2012 om 11:19 geantwoord

Geboden Oplossing:

Vluchtschema's en luchtvaartmaatschappijen worden altijd onder voorbehoud van wijzigingen vermeld op het boekingsformulier. D-reizen heeft hierop geen enkele invloed.
Wij begrijpen uw ongemak maar kunnen hiervoor geen compensatie aanbieden. Wij adviseren u de vertrektijden goed te blijven volgen, daar wijzigingen tot het moment van vertrek kunnen plaatsvinden.

Met vriendelijke groet,
D-reizen webcare

Alle klachten die gemeld zijn door N.Volders