Klacht: dubbel betaalde contributie vanwege fout weight watchers

eskimo op 12 januari 2013 over 013 in de categorie Concerthallen

Vorig jaar augustus heb ik me bij een cursus aangemeld voor een combipas. Bij het inloggen met de combi-pas heb ik per ongeluk een extra account aangemaaktmet een extra nummer. Ik kwam er direct achter en heb de helpdesk gebeld die het op zouden lossen. Ze hebben echter het verkeerde nummer geblokkeerd. Omdat het inloggen niet lukte heb ik weer gebeld. Zij kwamen erachter en hebben het rechtgezet. Ze hebben alleen vergeten de dubbele automatische betaling stop te zetten. Omdat er 2x dubbel contributie van mijn rekening is afgehaald heb ik weer teruggebeld. Ze zouden het terugstorten. 1x is er een bedrag teruggestort maar het 2e bedrag krijg ik niet omdat ik vlg. hen nog heb ingelogd op het verkeerde nummer! Als ik dat gedaan heb is het omdat zij het niet goed afgesloten hebben. Ik heb direct gebeld dat het fout zat! Wat wil je nog meer?

Ik wil mijn teveel betaalde contributie terug omdat het een fout van weight watchers zelf is dat het allemaal fout is gelopen en ik de schriftelijke bevestiging heb gekregen dat ik 2x teveel betaalde contributie terug zou krijgen en niet slecht 1x. Ik heb diverse mailtjes gestuurde en vaak gebeld maar krijg steeds geen gehoor. Schandalig!

8 jaren geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over 013

Alle klachten die gemeld zijn door