Klacht: 0 service, 0 communicatie, 0 begrip

op 10 mei 2016 over Dynalogic in de categorie Koeriersbedrijven en post

Slechtste koerierdienst ooit!! Nooit eerder meegemaakt! Tot 5 maal toe falende leveringen. Mensen nemen vrij van werk en zitten voor niets te wachten. Levering tussen 8u en 20u, kan het nog ruimer?? Slechte of beter gezegd GEEN communicatie! Heb op 1 week tijd 10 keer zelf moeten bellen voor info. Elke keer een nieuwe datum afspreken, weer vrij nemen en nog niet leveren! Nu, bij de 5de poging, kunnen we het hopelijk eindelijk in ontvangst nemen. Al is de levering weer gepland in een andere tijdspanne dan afgesproken, gewoon onbegrijpbaar! 1 woord: SCHANDALIG!!! Hoop ze nooit meer nodig te hebben!!

Niet samen met Dynalogic, nooit meer!

8 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over Dynalogic

8 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over Dynalogic nog niet in behandeling is genomen.

8 maanden geleden - Deze klacht is zojuist door Dynalogic in behandeling genomen

7 maanden geleden - We hebben bericht ontvangen dat Dynalogic een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

Dynalogic

Heeft op 23 mei 2016 om 15:31 geantwoord

Geachte heer Cools,

Allereerst onze oprechte excuses voor alle fouten die zijn gemaakt!

Ik heb uw klacht intern geëscaleerd zodat de verantwoordelijken hierop aangesproken kunnen worden door hun leidinggevenden. Uiteraard ben ik het met u eens dat dit geen service is welke u van ons mag verwachten. Dit is ook niet de service waar wij voor willen staan.

We zijn druk bezig om de communicatie naar de klanten toe te optimaliseren zodat we de klantenervaring nog kunnen perfectioneren.

Dit neemt niet weg dat het voor u een hele vervelende situatie is geweest. Ik hoop wel dat we u misschien in de toekomst deze verbeteringen eens mogen bewijzen.

In het systeem zie ik gelukkig dat uw bestelling dinsdag 10 mei succesvol werd afgeleverd.

Nogmaals een hele grote sorry vanuit ons en ondanks alles wil ik u toch nog een prettige dag wensen!

Met vriendelijke groeten,
Sharon