Klacht: Geen telefoon

op 01 december 2009 over UPC in de categorie Alles-in-1

Ik ben van Solcon overgestapt naar UPC. 28 november mijn modem aangesloten. Internet werkt zonder problemen, maar de telefoon doet helemaal niets. Het lampje van telefoon 1 brand niet en die van telefoon 2 knippert alleen maar. Resetten van de modem geeft geen resultaat. Nu dus 4 dagen geen telefoon en contact opgenomen met de helpdesk van UPC. Volgens hun is er een grote storing die al een aantal dagen duurt. Ze konden mij niet vertellen wanneer het probleem wordt opgelost (ik lees op het UPC forum dat dit al 3 weken gaande is….). Dus de enige mogelijkheid die ik nu heb is afwachten. Ik hoop dat UPC de problemen ASAP zal oplossen

UPC

Heeft op 01 januari 1970 om 00:00 geantwoord

U heeft inmiddels enige tijd geleden bovenstaande klacht geplaatst.

Ten tijde van het plaatsen van uw bericht was het niet mogelijk uw klantgegevens achter te laten, waardoor wij geen contact met u hebben kunnen leggen om het probleem op te lossen. Inmiddels heeft de beheerder van Klachtenoplossing.nl deze functionaliteit mede op ons verzoek alsnog toegevoegd.

Mocht het probleem waar u melding van heeft gemaakt nog niet zijn opgelost, dan verzoeken wij u telefonisch contact met ons op te nemen. U kunt op werkdagen van 8.00 tot 21.00 uur en op zaterdag van 10.00 tot 18.00 uur contact opnemen met onze afdeling Klantenservice onder nummer 0900 15 80 (€ 0,10 per minuut). Onze storingsmedewerkers zijn dagelijks bereikbaar van 08.00 uur tot 22.00 uur.

UPC Webcare

Reactie van de melder van de klacht EdwinW

4 jaren geleden - Vandaag, vrijdag 4 december is mijn telefonie verbinding door UPC hersteld.

Bericht van van Klacht.nl

4 jaren geleden - Deze klacht is zojuist door UPC in behandeling genomen

Bericht van van Klacht.nl

4 jaren geleden - We hebben bericht ontvangen dat UPC een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

Alle klachten die gemeld zijn door EdwinW