Klachten over Santander

Santander Consumer Finance Benelux B.V. is een gerenommeerde financiële dienstverlener die bekend staat om haar betrouwbaarheid en aantrekkelijke... Lees meer >

Zo werkt het

70% van alle klachten opgelost. Nog 40 klachten nodig voor een plaats in de categorie Leningen

70%
10 klachten gemeld
0 openstaande klachten
3 klachten in behandeling
7 klachten opgelost

Tijdslijn

oplichting

Klacht van op 11 april 2014 over Santander in de categorie Leningen

Beste, In juni 2010 heb ik een lening genomen bij Santander, dit heb ik gedaan via tussenpersoon mister credit. Na 1 jaar kwam ik erachter dat mijn lening, een doorlopend krediet, niet geschikt was voor mij, dus heb ik aangegeven... Lees meer

1
0.0
2014-04-11
relmourabet@live.nl

Wat een ellende zeg!!!

Klacht van op 04 april 2014 over Santander in de categorie Leningen

Al bijna een week heen en weer geslingerd tussen Santander en Mediamarkt om dingen geregeld te krijgen voor een bestelling van een koelkast. Doet de Mediamarkt eindelijk haar uiterste best om ons te helpen laat Sandander ineens na goedkeuring vandaag... Lees meer

1
0.0
2014-04-04
nikki7

Betalingachterstand

Klacht van op 02 november 2013 over Santander in de categorie Leningen

Ik betaal elke maand 140 euro aan Santander En als ik effe 1 dg te laat betaal gaan ze mij een aantal keren per dag bellen smorgens smiddags savonds laat Ze neem bewust de telefoon niet meer op want ze blijven mij... Lees meer

1
0.0
2013-11-02
Lovercats49

Incasso

Klacht van op 06 juli 2013 over Santander in de categorie Leningen

Wij worden niet vriendelijk behandeld door de medewerkers bij Santander. Als er eens een betaling kruist met Santander dan wordt je elke dag lastig gevallen per telefoon. Als je dan uitlegt dat je gaat uitzoeken en actie gaat ondernemen op... Lees meer

1
0.0
2013-07-06
Rikkelman

Santander zet klanten voor schut

Klacht van op 12 april 2013 over Santander in de categorie Leningen

Als, door omstandigheden, een klant zijn automatische incasso ziet ketsen. Gaat Santander eerst om de andere dag bellen. Als je vervolgens afspreekt met een adviseur dat dat niet meer gaat gebeuren maar er voortaan een e-mail herinnering zal volgen, bellen... Lees meer

1
0.0
2013-04-12
damstra