Klachten over Santander

Santander Consumer Finance Benelux B.V. is een gerenommeerde financiële dienstverlener die bekend staat om haar betrouwbaarheid en aantrekkelijke financiële... Lees meer >

Statistieken van Santander in de categorie Leningen

27 klachten gemeld
2.4 /10
16 stemmen
16

Tijdslijn

Slechte communicatie en klantenservice

Klacht van op 06 juni 2018 over Santander in de categorie Leningen

De klantenservice reageert pas na gemiddeld twee weken op emailberichten. Diezelfde emailberichten zijn meestal combinatie van copypaste en veel onkunde waarin de vraag niet eens beantwoord wordt. Sinds het begin kan ik niet inloggen in de Santander Portal Mijn Santander, omdat... Lees meer

Geld verdwenen

Klacht van op 21 maart 2018 over Santander in de categorie Leningen

Beste. Ik wil een klacht indienen ivm de behandeling van mij. Ik heb een geldbedrag van 400 euro overgemaakt en kwam per direct achter dat ik geen klantnummer erbij gezet heb.ik heb per direct telefonische contact gezocht en een mail... Lees meer

Bkr geregistreerd moet stopgezet worden

Klacht van op 01 februari 2018 over Santander in de categorie Leningen

Hoi. Wij hebben een nieuwe woning op het oog en hebben gisteren avond een gesprek gehad met de hypotheker maar door dat we een bkr registratie A2 hebben kunnen wij geen hypotheek nemen. Wij balen hier zo erg van terwijl... Lees meer