Klachten over Santander

Santander Consumer Finance Benelux B.V. is een gerenommeerde financiële dienstverlener die bekend staat om haar betrouwbaarheid en aantrekkelijke financiële... Lees meer >

59% van alle klachten opgelost. Nog 23 klachten nodig voor een plaats in de categorie Leningen

59%
27 klachten gemeld
4 openstaande klachten
7 klachten in behandeling
16 klachten opgelost

Tijdslijn

Ontbreken klantbewustzijn

Klacht van op 20 april 2016 over Santander in de categorie Leningen

Santander heeft al 6 jaar de financiering van een aantal bedrijfsvoertuigen in beheer. Maandelijks worden keurig de termijnen geincasseerd. Recent is door een administratieve fout van Santander het geïncasseerde bedrag teruggestort (dus niet gestorneerd). Aanvankelijk werd ik telefonisch lastig... Lees meer

Stalkers

Klacht van op 15 maart 2016 over Santander in de categorie Leningen

Sinds juni 2015 word ik WEKELIJKS 's morgens vroeg op mijn vrije dagen wakker gebeld. Iedere week wordt meneer Pakura gezocht. Ik ben en ken die kerel niet. Dit geef ik wekelijks aan. En toch blijf ik gebeld worden. Iedere... Lees meer

lening afgewezen zonder reden

Klacht van op 01 december 2015 over Santander in de categorie Leningen

Paar weken geleden heb ik bij een santander een lening aangevraagd. Dit werd goedgekeurd. Maar toen ik mijn contract kreeg schrok ik nogal wat het totaal bedrag is incl. Rente. dus besloten om niet te doen!! Vandaag bij DFS bank wilde ik... Lees meer

Ongevraagd protectieplan

Klacht van op 09 november 2015 over Santander in de categorie Leningen

Wij hebben in december 2012 een keuken gekocht via Interkeuken voor €2900. Hierbij is uit gemak gebruikt gemaakt van een comfort card krediet van Santander. De afgesproken rente is 9,9%. Hoog maar dat was onze eigen keuze. We betalen al 36... Lees meer

1 consumenten beoordelen de klachtafhandeling door Santander met een gemiddeld cijfer van 10.0