Klachten over MiniInTheBox.com

MiniInTheBox.com is onderdeel van LightInTheBox.com, een grote Chinese online retailer welke al langer dan 5 jaar Chinese producten van hoge kwaliteit... Lees meer >

Tijdslijn

Defect horloge

Klacht van op 19 september 2014 over MiniInTheBox.com in de categorie Gadgets

Een horloge binnen gekregen waarvan de beide displays niet werken. Al sinds gisteren mails aan het versturen, maar kent of mijn email adres of wachtwoord niet meer. Opnieuw account aangemaakt en zo maar een klacht ingediend. Hoop dat het werkt... Lees meer

bestelling te laat.

Klacht van op 19 september 2014 over MiniInTheBox.com in de categorie Gadgets

Ik heb op 29 augustus meerdere artikelen besteld met de versnelde afleverstatus van 3-5 werkdagen. Er stond dat de artikelen op 11 september verzonden zouden worden. Dat zou betekenen dat ik mijn artikelen al binnen had moeten hebben. Tot op... Lees meer

Extra kosten

Klacht van op 18 september 2014 over MiniInTheBox.com in de categorie Gadgets

Na bestelling van een artikel van 80.36 Euro kregen we na 13 dagen via UPS het pakketje binnen maar wel met een extra onverwachte kostenpost. 15.54 Euro omzetbelasting en 11.25 Euro Voorschot provisie van UPS. Totaal 29.15 Euro meer. Op mijn... Lees meer