Klachten over MiniInTheBox.com

MiniInTheBox.com is onderdeel van LightInTheBox.com, een grote Chinese online retailer welke al langer dan 5 jaar Chinese producten van hoge kwaliteit... Lees meer >

98% van alle klachten opgelost. Beoordeeld als nr. # 1 van 1 Gadgets

98%
385 klachten gemeld
0 openstaande klachten
7 klachten in behandeling
378 klachten opgelost
4.6 /10
244 stemmen
244

Tijdslijn

nog steeds bestelling niet ontvangen

Klacht van op 31 januari 2018 over MiniInTheBox.com in de categorie Gadgets

Steeds wordt het leveren van een hondendekentje verplaatst naar latere datum. Laatste was nu op 25januari 2018. ALLEE dat hoop ik dat het 2018 is en geen 2019. Dat kan toch niet meer dan 2 maanden erop moeten wachten . bestelnr 28680501. Ofwel lever... Lees meer

IK BESTEL HIER NOOIT MEER EN RAAD HET IEDEREEN AF! In april 2017 een bestelling gedaan (fidget cube) voor mijn zoontje. Dit artikel nooit ontvangen. Hier in mei over gemaild en kreeg als antwoord dat ik 60 dagen moest wachten omdat... Lees meer

Ik heb een half jaar geleden een bestelling geplaatst bij Mini In The Box. Na herhaaldelijk contact bleek dat de eerste bestelling was 'zoekgeraakt', toen werd de optie geboden om restitutie van de bestelling te ontvangen of een nieuwe order... Lees meer

Producten niet ontvangen

Klacht van op 27 januari 2018 over MiniInTheBox.com in de categorie Gadgets

Ook ik wacht al om en nabij twee maanden op mijn bestelling. Na over en weer contact met de "klantenservice" is het mij wel duidelijk dat er geen enkele vordering in zit. Ik blijf dezelfde geautomatiseerde berichten terugkrijgen alsof ik... Lees meer