Klachten over MiniInTheBox.com

MiniInTheBox.com is onderdeel van LightInTheBox.com, een grote Chinese online retailer welke al langer dan 5 jaar Chinese producten van hoge kwaliteit... Lees meer >

98% van alle klachten opgelost. Beoordeeld als nr. # 1 van 1 Gadgets

98%
311 klachten gemeld
1 openstaande klachten
3 klachten in behandeling
307 klachten opgelost
4.7 /10
264 stemmen
264

Tijdslijn

Besteld, betaald en na anderhalve maand nog niets

Klacht van op 30 maart 2018 over MiniInTheBox.com in de categorie Gadgets

Op 5 februari bestelling geplaatst. Prijs 10,99 euro betaald. Bevestiging ontvangen met mededeling : levering kan Max 20 werkdagen duren. Nu echter 30 werkdagen verder. Nog niets geleverd. Klantenservice levert standaard antwoord dat het nog wel tot mei kan... Lees meer

Geen geldige nummers ontvangen en order is zoek!

Klacht van op 29 maart 2018 over MiniInTheBox.com in de categorie Gadgets

Betreft: Verzending al maanden niet ontvangen en postkantoor niet adres aangegeven. Al maanden wacht ik op eenbestelling van december. Zij geven nummers die ik moet Bellen voor het ophalen van m’n order bij de post Office terwijl ik m’n adres gegeven... Lees meer

Hoi. Een paar jaar geleden heb ik een klacht ingediend. Deze klacht is reeds opgelost, maar ik ben mijn inloggegevens kwijt. Het gaat om de volgende URL: https:www.klacht.nlgeen-bevestigingsmail-geen-beschikbare-contactgegevens-om-vragen-te-stellen Lees meer

Sinds december heb ik een bestelling van eenhorloge op Miniinthebox geplaatst. In januari staat bij hun volgens het volgens op track dat het in Nederland is gearriveerd. Ik heb hier nooit een bericht over gehad, tevens geen brief door de... Lees meer