Klacht: zwembadpomp werkt niet zeer slechte service

op 07 juni 2016 over Bestway in de categorie Zwembaden

ik heb afgelopen zondag een nieuw zwembad opgezet van Bestway 305cm doorsnee, netjes gevuld met water, pomp aangesloten, netjes gewacht dat het bad vol water zat. pomp aangezet, doet niets , de trafo wordt erg heet, maar pomp bromt niet en beweegt niet. dit kan gebeuren, gebeld met bestway, meneer ligt aan uw stroom, werd er al gelijk gezegd. ik netjes nagemeten gewoon 230 volt en op een apparte groep van 16 amp. pomp doet nog niets . ik gebeld met Bestway , ik ga het uitzoeken en we bellen u terug. een dag later vandaag ik weer gebeld. meneer het ligt aan uw stroom. waarbij hij meteen zei u heeft gisteren ook al gebeld en bente tekeer gegaan tegen mijn vrouwelijke collega. !! ik ben gewoon netjes gebleven, al vond ik het wel moeilijk met zulke domme mensen.

wanneer ze gewoon luisteren en mijn klacht oplossen. ik kan het zwembad wel leeg laten lopen en de pomp opsturen, maar hun leveren iets wat niet goed is dus verwacht ik ook een oplossing van hun kant. laat ze maar een pomp sturen , dan monteer ik die en stuur de oude terug zodat ze kunnen kijken wat daar mis mee is.

7 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over Bestway

7 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over Bestway nog niet in behandeling is genomen.

Alle klachten die gemeld zijn door duikhelm