Klacht: zwembad lommel

op 04 juli 2016 over Oostappen Vakantiepark in de categorie Vakantieparken

Ik vind het niet grappig dat we pas op 30 juni 2016 op de hoogte werden gesteld dat het zwembad niet zal open gaan in oostappenpark in lommel mijn kinderen zagen er al zo naar uit, we hadden graag het wel wat eerder geweten. De tickets die we ervoor in de plaats kregen is ook geen oplossing want ten eerste hebben we die al omdat we jaargasten zijn en ten tweede wanneer het warm weer is wilt iedereen gaan zwemmen en dan zit het zwembad vol en kunnen we er niet in. Mijn oplossing zou zijn dat ik mijn zwembad vanthuis meebrengt maar daar moet bijna 15000 liter water in en er is een zuiveringspomp bij voor het water te zuiveren op elektriciteit endat jullie dat op u kosten zou doen in plaats van wij zelf.

Ik zou te vreden zijn wanneer jullie daar mee akkoord zouden gaan.

8 maanden geleden - Deze klacht is zojuist door Oostappen Vakantiepark in behandeling genomen

8 maanden geleden - We hebben bericht ontvangen dat Oostappen Vakantiepark een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

Oostappen Vakantiepark

Heeft op 11 juli 2016 om 15:15 geantwoord

geachte familie Geyskens-Brengt,
helaas lossen we deze klacht niet op via deze site. U kunt contact opnemen met de Parkbeheerder Dhr. J.Wouters die uw gastheer is en gaat proberen hier een passend antwoord op te geven. Of dit in uw ogen een negatief of positief antwoord zal zijn kan ik u niet vertellen. Succes Team Hospitality Ronday R.

Alle klachten die gemeld zijn door brentg