Klacht: Zwembad

op 09 juli 2017 over Action in de categorie Huishoudelijke winkels

Ik had mijn moeder om zwembad laten gaan en was veel te groot als je kleine koer hebt stonden in reclame 29.95euro dus al de moeite om geld terug te krijgen toen ik aan kwam met origenele verpakking en zwembad erin zeiden ze me dat ze niet terug namen daar afmetingen erop stonden geen geld terug en zwembad namen ze ook niet terug waardoor ik geld kwijt was volgens er op staat 8 dagen ruilen …nu ga ik niet meer naar de betreffende axtion daar de garand mij daar ook uit maakte voor van alles en nog wat en ik ben dan maar weg gegaan en ben super te vreden van zwemvad van KRUIDVAT menen eaarvoor dank aan kruidvat

Geen

4 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over Action

Bericht van Action

4 maanden geleden - Geachte heer, mevrouw, Hartelijk dank voor uw bericht. Uw klacht zal via deze website niet in behandeling genomen worden. Wij verzoeken u hierbij het bericht rechtstreeks naar Action te sturen. Voor de mogelijkheden om in contact te komen met ons, verwijzen wij u graag naar onze website met de contactgegevens: https://www.action.nl/over-action/klanten-service/. Met vriendelijke groet, Team Webcare Action

4 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over Action nog niet in behandeling is genomen.

Alle klachten die gemeld zijn door Stef1098