Klacht: Zwart gemaakt in media door gelogen nieuwsbericht

op 24 april 2017 over Algemeen Dagblad in de categorie Kranten - Landelijk

LS,

Langs deze weg dien ik een klacht in over een nieuwsbericht van het AD van 5 april 2017: http://www.ad.nl/den-haag/opstootje-bij-turks-referendum-in-den-haag~aca48214/. De mannen in kwestie, waarvan ik er een ben, hadden helemaal geen opstootje.

Ondanks diverse pogingen krijg ik de redactie niet telefonisch te pakken! Het nieuwsbericht heeft niets te maken met de waarheid. AD heeft beide partijen niet verhoord voordat er hierover is geschreven in de krant cq niewssite Of er überhaupt iemand gehoord is over wat er nu feitelijk is gebeurd heb ik mijn twijfels? Ik ben in ieder geval niet gehoord en de andere persoon in kwestie ook niet!

Door het gelogen nieuwsbericht wordt ik nu zwart gemaakt in de media als provocateur. Hierdoor lijdt ik aan imago schade en wordt mijn goede en betrouwbare naam geschaad! Zowel privé als zakelijk!

Ziet u maar:

REFERANDUMA GÖLGE DÜŞÜRMEYE ÇALIŞIYORLAR Tahrikçiler işbaşında

Deze week doe ik aangifte bij het politiebureau tegen www.turkiyegazetesi.de en www.avrupaturkgazetesi.com en schakel ik mijn advocate in om de nodige juridische stappen te ondermen. Langs deze weg verzoek ik het AD met klem het gelogen nieuwsbericht direct te verwijderen, ten minste telefonisch contact met mij op te nemen en een rectificatie te schrijven om mijn naam te zuiveren.

Zie ook: http://www.eenvandaag.nl/broadcast/5843 vanaf 4.20 seconden.

In afwachting van uw acties en reacties.

Gökmen Kar

Het AD dient het gelogen nieuwsbericht direct te verwijderen, ten minste telefonisch contact met mij op te nemen en een rectificatie te schrijven om mijn naam te zuiveren. Tot die tijd houdt ik dit nog stil.

4 jaren geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over Algemeen Dagblad

4 jaren geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over Algemeen Dagblad nog niet in behandeling is genomen.

Alle klachten die gemeld zijn door gkmn.kar