Klacht: Zwam gevonden onder de vloeren M.de Klerkstraat 8 te Utrecht

op 04 december 2013 over Mitros in de categorie Woningcorporaties

Geachte heren, dames
afgelopen jaar werd er verteld dat er zwam gevonden is in de muren en vloeren van dit object. Het moet verwijderd worden. Ik heb sinds een kleine twee jaar een nieuwee vloer aangeschaft bij Leen Bakker,. Normaal is de vergoeding van de vloeren 500 euro maar hier werd mee akkoord gegaan en de vloer zou ook gelegd worden.
Zijdelings: Ik ben 5,5 maand zwanger en alleenstaand.Al weken ben ik bezig om de vloervergoeding te laten bevesigen maar wordt niet teruggebeld. Nu is degene die mij de toezegging heeft gedaan uitgevallen vanwege ziekte van zijn vrouw. Er is een nieuwe aangesteld Frans. Deze is vanmorgen bij mij geweest en keurt alles wat is afgesproken nu weer af en wil pas in februari met mijn vloer beginnen.
Ik heb twee katten die in een pension moeten, ik moet de orginele factuur hebben van Leen Bakker ( die heb ik cadeau van mijn moeder gekregen en heeft zij niet meer).
Verleden jaar heb ik zwam in mijn keuken gehad en is de gehele keukenvloer doorgezakt, gelukkig kreeg ik via de opzichter een nieuwe keuken en hebben wij daar zelf de nieuwe vloer ingelegd. Dhr Frans kan dit zelf nakijken.
Al met al kan een vrouw die 7,5 maand zwanger is in februari niet zelf een vloer leggen en wordt al op kosten gejaagd doordat de poezen in een pension moeten.
Mijn moeder heeft vandaag dhr Frans gesproken en deze doet na het weekend uitspraak. nadien heeft zij gebeld met Mitros die vertelde dat niemand zijn telefoon meer opnam, zeer vreemd allemaal.
Wij hebben het hier niet over een vloer van duizenden euro’s maar een vloer van leen bakker. Dan worden de mendsen belast met een enorme overlast en er wodt nooit teruggebeld maar als je zelf belt zijn het allemaal o900 nummers.ook dit kost veel geld.
Al met Al zeer slechte service en duidelijkheid en neem ik in overweging om een advocaat in te schakelen indien dit niet tot een normale oplossing komt!! Uiteindelijk is dit een probleem van Mitros en niet van de bewoners.
Ik was vanmorgen heel erg overstuur en zeker niet goed voor mijn zwangerschap.
Ik hoop dan ook dat u begrip heeft voor deze situatie.
Kim Gunderson

Dat mijn vloer zoals beloofd opnieuw gelegd wordt met dezelfde vloer van Leen Bakker en de woningbouw deze ook legt zoal nu met een ondervloer en plinten.
Geen afschrijving op mijn vloer want deze ziet er nog als nieuw uit en ik heb hier niet om gevraagd, nogmaals probleem van Mitros.

3 jaren geleden - Ik heb een email gestuurd naar Mitros over deze klacht.

8 maanden geleden - Deze klacht is zojuist door Mitros in behandeling genomen

Alle klachten die gemeld zijn door Nedin @777