Klacht: Zwaluwhoev wagentjes 2 p

op 05 juli 2017 over Vakantieveilingen.nl in de categorie Vakantie Veilingen

Op vakantie veilingen.nl heb ik eens gebonden hoofdsom was 25 euro.ik dacht mijn bieden niet door gegaan.en vandaag kreeg ik een brief dat ik 25 euro +40 euro schadevergoeding te betalen.ik heb eens geen herinnering brief of mail ontvangen.zomaar 40 euro schadevergoeding en heb ik gebeld naar interum en zeer onvriendelijk vrouw gehad aan telefoon.ze had zeker geen zien in haar job.mijn vraag is waarom moet ik die 40 euro betalen?en wie is hier beschadigt?ik wil direct 25 euro overschreven maar niet 40 euro extra.bedankt

Ik hoop dat wel goed oplossing gevonden wordt

4 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over Vakantieveilingen.nl

4 maanden geleden - Deze klacht is zojuist door Vakantieveilingen.nl in behandeling genomen

Vakantieveilingen.nl

Heeft op 05 juli 2017 om 19:02 geantwoord

Beste meneer/mevrouw,

Hartelijk dank voor uw bericht.

Wat ontzettend vervelend dat u uw veiling hebt gemist en daardoor niet hebt betaald. Helaas kunnen wij op basis van deze gegevens geen account vinden. Kunt u ons het email-adres doorgeven waarmee u de betreffende veiling heeft gewonnen?
U mag dit mailen naar webcare@vakantieveilingen.nl

Voor nu wensen wij u een fijne avond verder.

Larissa- Webcare VV

4 maanden geleden - We hebben bericht ontvangen dat Vakantieveilingen.nl een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

Alle klachten die gemeld zijn door Ninaturashvili