Klacht: Zwakke batterij van een tomtom Multi-sport Cardio horloge

op 01 oktober 2017 over TomTom in de categorie Navigatiesystemen

Nieuwe klacht
In behandeling
Klacht opgelost
Klacht afgesloten

Mijn Klacht:

Ik heb een Tomtom Multi-sport Cardio horloge van april 2015 aangeboden bij Tomtom voor reparatie. De klacht was een snel leeglopende batterij. Tevens laadde het horloge niet meer volledig op. Diverse medewerkers antwoorden snel maar kosten a € 85,00 viel buiten de garantie of een coulance regeling van 20% korting op een nieuw exemplaar. We vinden het te snel defect voor een normaal gebruik. 20% levert een prijs op van € 260,00 terwijl in de winkel voor een nieuwe € 239,00 wordt gevraagd. Voel mij in de maling genomen.

Gewenste Oplossing:

100% kosteloos reparatie want het is een fijn horloge in gebruik.

Bericht van Robin van Klacht.nl

9 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over TomTom

Bericht van Robin van Klacht.nl

9 maanden geleden - Deze klacht is zojuist door TomTom in behandeling genomen

Bericht van Robin van Klacht.nl

2 maanden geleden - We hebben bericht ontvangen dat TomTom een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

TomTom

Heeft op 24 april 2018 om 16:57 geantwoord

Geboden Oplossing:

Oplossing is alleen zichtbaar voor melder van de klacht

Heeft op 26 april 2018 om 08:06 geantwoord

Nee niet tevreden. Coulanceregeling bij een klokje van die leeftijd stelt niets voor.

Alle klachten die gemeld zijn door Johan1958