Klachten over Zwagerman Vleeswaren

Hieronder kunt u zien welke klachten er over Zwagerman Vleeswaren zijn gemeld. Lees meer >

Statistieken van Zwagerman Vleeswaren in de categorie Slagerijen

27 klachten gemeld
3.0 /10
17 stemmen

Zwagerman Vleeswaren Complimenten

plastic

Klacht van JonaSan op 21 januari 2024 over Zwagerman Vleeswaren in de categorie Slagerijen

goedenavond, ik heb een groot stuk plastic gevonden tussen de sneetjes kip grillworst, ik had het eerst niet door tot dat het m’n tong sneed. het is een groot stuk scherp plastic wat natuurlijk niet tussen het vlees hoort. graag... Lees meer

Runder rookvlees

Klacht van P.J.A Poel op 11 januari 2024 over Zwagerman Vleeswaren in de categorie Slagerijen

Deze keer was de runder rook vlees ,in tegenstelling tot de voorgaande keren, veel te dik gesneden. Het was ongeveer de dikte van ham of worst. Was niet fijn voor de hapjes, waar wij het voor wilden gebruiken. Lees meer

Hollandse corned beef

Klacht van Fox29 op 09 januari 2024 over Zwagerman Vleeswaren in de categorie Slagerijen

Gekocht bij de Lidl 125 gram cornedbeef, wat blijkt heel veel harde stukjes vet erin te zitten, tevens was deze smaakloos, verre weg van een cornedbeef smaak. Het valt me tegen, had wel wat beters verwacht en zal dit product... Lees meer