Klacht: zwaarbeschadigdekrant

op 07 mei 2017 over Telegraaf in de categorie Kranten - Landelijk

3 maanden geleden - Ik heb een email gestuurd naar Telegraaf over deze klacht.

3 maanden geleden - Deze klacht is zojuist door Telegraaf in behandeling genomen

3 maanden geleden - We hebben bericht ontvangen dat Telegraaf een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

Telegraaf

Heeft op 08 mei 2017 om 13:38 geantwoord

Geachte meneer Grootveld,

Bedankt voor uw bericht waarin u aangeeft de krant zwaar beschadigd te hebben ontvangen.

Ik kan me voorstellen dat u vooral op zaterdag uitkijkt naar uw krant met de bijlagen. Excuses voor het ongemak!

Wanneer u de klacht aan ons doorgeeft nemen wij altijd contact op met uw bezorgdienst hierover. Zo kunnen zij ervoor zorgen dat de bezorging in het vervolg weer optimaal verloopt. Ter compensatie verschuiven wij de betaaldatum met een dag. Zo betaalt u de beschadigde krant niet.

Om toch op de hoogte te blijven van het laatste nieuws heeft u als abonnee ook digitaal toegang tot de krant. Ik begrijp dat er niks boven de papieren versie gaat. Maar zo kunt u uw favoriete artikelen, columns en het laatste nieuws toch op de dag zelf nog lezen. Mocht u hier hulp bij willen laat het ons even weten.

Hartelijke groet,
MvS - Webcare Team

Heeft op 10 mei 2017 om 09:08 geantwoord

het is de zaterdag krant deze is xduurder xcik zou graag c oupons ontvangen voor een te halen

Alle klachten die gemeld zijn door Jan631