Klacht: Zwaar teleurstellende make-over bij MOIS te Zwolle

Jeannet op 15 januari 2015 over Vakantieveilingen.nl in de categorie Vakantie Veilingen

Nieuwe klacht
In behandeling
Klacht opgelost
Klacht afgesloten
Vakantieveilingen.nl has resolved this complaint
Klacht opgelost op 23 januari 2015
Reactie van het bedrijf:

Geachte mevrouw, Bedankt voor uw mail. Wij hebben nu alle informatie aan elkaar kunnen koppelen. Wij hebben direct contact opgenomen met de relatiebeheerder. Deze had van de aanbieder inderdaad vernomen dat uw Make-over niet verlopen was zoals was beloofd. De...

Categorie Vakantie Veilingen
Status Opgelost
Datum 15 januari 2015

Een klant heeft via Vakantieveilingen.nl een complete make-over gekocht bij MOIS in Zwolle, maar was zeer teleurgesteld over de uitvoering. De geleverde diensten kwamen niet overeen met de beloften in het arrangement, waaronder een beperkte manicure en een eenvoudige make-up in plaats van de beloofde dag- en avondmake-up. Ondanks herhaalde protesten van de klant werden haar opmerkingen niet serieus genomen.

Mijn Klacht:

Ik heb via vakantieveiligingen een Complete make-over gekocht bij http://makeoverbymois.nl/ in Zwolle ter waarde van 750 euro voor 2 personen. Ik heb na vele bel-, contactformulier- en whatsapp-pogingen uiteindelijk een afspraak kunnen maken op zaterdag 10 januari 2015 van 1 tot 5 uur voor mijn vriendin en mij omdat we 10 jaar vriendinnen zijn. Wat een verwennerij, zo dachten we…

Het was echt een flop. We hebben niet gekregen wat in het arrangement stond beschreven op vakantieveiling. Ik noem alle beloften op.
+ Er was champagne maar we hadden liever koffie/thee en dat kregen we.
– Manicure: de nagels werden even gevijld,
– Geen pedicure,
– Geen dag- en avond make-up maar één make-up die bestond uit foundation, poeder, blauwe oogschaduw en een beetje mascara. Protesten werden genegeerd of gebagatelliseerd, na aandringen kreeg ik een klein zwart lijntje. Alles in 5 minuten klaar. Ik kan het zelf beter. De op mij gebruikte make-up werd ook op mijn vriendin gebruikt, we kregen die niet mee.
– Geen gelnagels/acrylnagels, alleen een lakje over de nagels, en bij mijn vriendin nog lelijk ook.
– Geen handmassage.
+ Wél een gezichtsbehandeling, maar niet wat ik er van verwachtte.
– Geen wimpers verven (je hebt ze al donker genoeg) en mijn wenkbrouwen scheef geëpileerd, en ik heb nu ontstekingen waar de haartjes zijn weggehaald dus ook geen schoon gereedschap,
– Geen hoofdmassage en een matige gezichtsmassage. Ik heb vooraf telefonisch contact gehad over het kleren passen want we zijn beide een maatje meer, waarop is afgesproken dat in plaats daarvan de massage zich zou uitstrekken tot de hals. Hier hebben we niets van gemerkt.
– Kapsel- en kleuradvies: “je kapsel is mooi zo, eventueel blonder maken vanwege grijze uitgroei”, en blond staat me echt niet, en mijn vriendin kreeg helemaal geen advies
– Kledingadvies: zie hierboven. We hebben overigens helemaal geen kleren gezien.
– Mijn vriendin kreeg kreeg een snelle kleuradvies van kleding wat nauwelijks benoemenswaardig was.
– Wél een goodiebag, maar met spulletjes van de Action.
– Geen dieetadvies, en we konden ons e-mail adres achterlaten, dan kregen we het maandmenu wel per mail.
We stonden om 3 uur weer buiten. De kwaliteit van wat we wel hebben gehad was heel treurig. En als we onze teleurstelling kenbaar maakten werd daar niets mee gedaan of gereageerd met “degene van de nagels die werkt hier niet meer” en “de kapsalon heeft last van de lucht van de acrylnagels”, dat maakte de sfeer erg ongemakkelijk. Wij hebben hier een nare nasmaak aan overgehouden en zijn zwaar teleurgesteld. Een verloren dag.

Gewenste Oplossing:

Gewenste Oplossing:
Ik ben tevreden als ik mijn geld € 73,= (incl opslag Vakantieveilingen) plus de gemaakte reiskosten € 27,10 (specificatie op aanvraag ivm privacy) binnen een week terug krijg.

Bericht van Robin van Klacht.nl

11 jaren geleden - Ik heb een email gestuurd naar Vakantieveilingen.nl over deze klacht.

Bericht van Robin van Klacht.nl

11 jaren geleden - Deze klacht is zojuist door Vakantieveilingen.nl in behandeling genomen

Bericht van Vakantieveilingen.nl

11 jaren geleden - Geachte mevrouw, Bedankt voor uw bericht. Wij vinden het vervelend te vernemen dat u geen fijne ervaring heeft gehad bij 1 van onze aanbieders. Wij willen dit graag intern met de aanbieder oppakken. Wij kunnen echter geen account van u terugvinden met de door u aangedragen informatie. Zou u deze informatie kunnen mailen naar [email protected]? Dan gaan wij direct met uw klacht aan de slag. Met vriendelijke groet, Fleur - Webcare VV

Reactie van de melder van de klacht

11 jaren geleden - Mail gestuurd naar vakantieveilingen

Bericht van Vakantieveilingen.nl

11 jaren geleden - Geachte mevrouw, Helaas hebben wij geen e-mail mogen ontvangen op het e-mailadres [email protected]. Heeft u voor ons een referentienummer van uw ingestuurde e-mail. Dan gaan we er direct mee aan de slag. Met vriendelijke groet, Fleur - Webcare VV

Bericht van Robin van Klacht.nl

11 jaren geleden - We hebben bericht ontvangen dat Vakantieveilingen.nl een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

Reactie van de melder van de klacht

11 jaren geleden - Na telefonisch contact nogmaals de mail verstuurd, en op verzoek van VV ook de waardebon meegestuurd. WAARDEBONNUMMER 10931756/143232147

Vakantieveilingen.nl

Heeft op 23 januari 2015 om 11:50 geantwoord

Geboden Oplossing:

Geachte mevrouw,

Bedankt voor uw mail. Wij hebben nu alle informatie aan elkaar kunnen koppelen.
Wij hebben direct contact opgenomen met de relatiebeheerder. Deze had van de aanbieder inderdaad vernomen dat uw Make-over niet verlopen was zoals was beloofd. De aanbieder heeft reeds toestemming gegeven voor het annuleren van uw veiling. Wij hebben dit dan ook voor u ondernomen. U zult het bedrag, inclusief onze administratiekosten, binnen 5 werkdagen terugbetaald krijgen.
Helaas kunnen wij niets voor u betekenen in de reiskosten die u heeft gemaakt.
Wij hopen u hiermee voldoende te hebben geïnformeerd en graag tot ziens bij VakantieVeilingen.nl.

Met vriendelijke groet,

Fleur - Webcare VV

Alle klachten die gemeld zijn door
💡

Tip van onze consumentenexpert

Als consument in Nederland heeft u sterke rechten. Bij klachten kunt u de interne klachtenprocedure doorlopen, naar de Geschillencommissie of het Kifid stappen, of advies vragen bij ConsuWijzer.

Bron: ConsuWijzer / ACM