Klacht: Afwikkelen van een nu ruim 9 maanden openstaande vraag.

op 12 maart 2012 over Zuyderleven in de categorie Hypotheken

Nieuwe klacht
In behandeling
Klacht opgelost
Klacht afgesloten

Mijn Klacht:

Ik ben nu sinds juni 2011 bezig om een oplossing te vinden voor wat ik een “woekerpolis” vind. Keer op keer komt dit bureau en haar medewerkers de gemaakte afspraken niet na of heeft men wel een reden gevonden waarom er niet wordt gereageerd. Ik heb dan ook vandaag en wel per direct de samenwerking, voor zover daar al sprake van was, ontbonden en zal de verzekerings maatschappij hierover informeren. Het is jammer van de tijd die ik hierdoor ben verloren en wil dan ook graag eenieder waarschuwen die met hen in zee gaat.

Gewenste Oplossing:

Ik wil niet meer met hen samenwerken. Financiële zaken zij gebasseerd op wederzijds vertrouwen en dat heb ik niet meer in Zuyderleven.

Alle klachten die gemeld zijn door eburgers