Klacht: Zuivel producten op datum

op 02 oktober 2016 over Jumbo in de categorie Supermarkten

De melk producten van de Jumbo op de Pieter calandlaan. Zijn zo krap op datum dat je geen boodschappen kan doen voor een dag of 4 achter elkaar, dit heb ik al een jaar achter elkaar gemeld en een week of 4geleden ging het 2 x goed . Wij doen op zaterdag of zondag boodschappen en dan is het niet mogelijk om t/m vrijdag melk te halen dit is zeer onhandig. Zou ik hier ook een reactie terug op kunne krijgen?. Zoals eerder gezegd meld ik dit iedere week maar je wordt aan gekeken als een zeurende klant. Aangezien ik ook wel eens in Amsterdam noord kom weet ik dat het anders kan want daar is de melk/ zuivelproducten altijd ruim een week houdbaar. Kunnen jullie daar een antwoord opgeven ?. Pieter calandlaan zegt dat Amsterdam noord meer zuivel producten verkoopt is voor mij geen antwoord. Vriendelijke groet fam Visser

Betere inkoop langere houdbaarheids datums

2 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over Jumbo

2 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over Jumbo nog niet in behandeling is genomen.

Alle klachten die gemeld zijn door Hr Peter visser