Klacht: Zovaak fouten

op 22 augustus 2016 over McDonalds in de categorie Fastfood ketens

Mc donalds Barendrecht… oh oh oh wat ben ik het toch zat en rij ik nu al te graag jullie mc donalds voorbij Zovaak gaat het fout bij jullie hoe komt dat toch??? Sausjes die vergeten worden, burgers die verkeerd gemaakt worden Milk shakes die water lijken zo dun. Vorig jaar heb ik een klacht ingediend en mocht ik een gratis menu naar wens en een ijsje voor de kids uit kiezen wegens omstandigheden had ik aangegeven dat het lastig ging om langs te komen deze mw zei mij aan de telefoon dat ze me terug zou bellen over 6 weken nooit gebeurd. Eergisteren big tasty menu ZONDER uien besteld! Staat zelf op de bon zonder uien zelfs op de verpakking van de big tasty en weet je wat er op zat??? Ja uien natuurlijk… je zal maar een hap nemen en zwaar allergisch zijn wat dan???? Ik was in staat om terug te rijden en het zo terug door de drive naar binnen te gooien. Maar niet gedaan. Ik ben in iedergeval wel echt voorgoed klaar er mee deze mac donalds moet echt eens hun personeel onder de loep gaan nemen en dingen verbeteren wand 7 van de 10 keer gaat de bestelling fout althans die van mij wel!

9 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over McDonalds

9 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over McDonalds nog niet in behandeling is genomen.

Alle klachten die gemeld zijn door Sandy89