Klacht: zou achterstand hebben

op 17 juni 2016 over Canaldigitaal in de categorie Alles-in-1

Ik maak elke maand mijn maand bedrag over op rekening van Canaldigitaal, opeens kwamen ze te kort , er moest direct een bedrag over gemaakt worden van 23,85 anders werd mijn televisie zwart gemaakt , zoals Dhr. Joris Flink mij dreigde aan de telefoon, toen heb ik een kopie bankafschrift toe gestuurd op 8 juni maar daar hadden ze zogenaamd niet voldoende aan waar ik immer eerst op 11 juni bericht over kreeg. Heb toen woensdag opnieuw een digitale bankafschrift gestuurd maar helaas pindakaas niks gehoord.

als er fatsoenlijk contact word gelegd door dit waardeloze instantie, sinds
11 juni niets meer gehoord. Ik krijg het gevoel te worden opgelicht door dit bedrijf en daar ben ik niet gediend van

1 jaar geleden - Ik heb een email gestuurd naar Canaldigitaal over deze klacht.

1 jaar geleden - Deze klacht is zojuist door Canaldigitaal in behandeling genomen

Bericht van Canaldigitaal

1 jaar geleden - Geachte heer de Moor, Allereerst onze excuses voor deze hele vervelende zaak. Het is zeker niet onze bedoeling om mensen op te lichten en een waardeloze instantie te zijn en proberen natuurlijk alles in het werk te stellen om onze abonnees zo goed mogelijk van dienst te zijn en tevreden te stellen. Helaas is dit bij u niet goed verlopen en vinden dit uiterst vervelend. Vanwege de drukte is er tevens ook wat vertraging gekomen in het beantwoorden van de e-mails en bieden daar ook onze verontschuldigingen voor aan. Er blijkt hier echt sprake van een onvindbare afschrijving op 27-04-2016. en begrijpen ook dat het niet leuk is om opeens geen TV meer hebben als u wel gewoon netjes uw betalingen doet die u ons op dat moment verschuldigd bent. We hebben daarom een groot onderzoek ingesteld naar deze betaling van € 35,90. Wij danken u ook zeer vriendelijk voor uw genomen moeite om ons te voorzien van de nodige documenten en overzicht van uw betalingen. Zodra ik antwoord heb gekregen van de betreffende afdeling, zal ik u hier ook zeker zo spoedig mogelijk 'persoonlijk' over informeren. Met vriendelijke groet, Tim Dimon Canal Digitaal Webcare

11 maanden geleden - We hebben bericht ontvangen dat Canaldigitaal een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

Canaldigitaal

Heeft op 01 augustus 2016 om 13:35 geantwoord

Geachte heer De Moor,

Gezien wij inmiddels al enige tijd geleden contact met u hebben gehad en één en ander op een misverstand aan onze kant berustte, gaan wij er vanuit dat wij deze klacht kunnen sluiten en dat alles naar tevredenheid is afgehandeld. Wij hebben u per email bevestigd wat we telefonisch met u besproken hebben en ervoor gezorgd dat de financiele afhandeling correct in ons systeem vermeld staat.

Indien u nog verdere vragen heeft vernemen wij dit graag.

Anne
CanalDigitaal Webcare

Heeft op 01 augustus 2016 om 16:01 geantwoord

Ik verwacht nog steeds een bericht van uw medewerker sinds 23-06-2016 tot heden toe heeft u van zich niks laten horen over hoe of wat

Alle klachten die gemeld zijn door andre053