Klacht: Zorgverzekering , duur en je krijgt amper vergoeding

op 13 september 2018 over Kabinet in de categorie Overheid

Na 10 weken ziekenhuis opname en erna 2 weken in een revalidatie ,,
mag mijn vrouw eindelijk een weekend naar huis ,, zij blij , ik blij en onze twee meiden helemaal super gelukkig mama mag 1 nachtje in het weekend naar huis ,,,, en als dit goed gaat , mag ze twee nachtjes in het weekend naar huis ,,,
Dacht even een bed regelen die ze ivm de hersenbloeding nodig heeft ,,
tot mijn grote verbazing wordt dit niet eens vergoed !!!! en mag je even 70 euro per week betalen ,,,, eh pardon ????
ja het is zo geregeld dat de zorgverzekering alleen maar 1 bed betaald en als uw vrouw een hooglaag bed nodig heeft zult u deze elf moeten huren ??? WTF !!!! zelfs met een verklaring van de arts vertikken ze dit ,,
Je betaald je blauw aan de premies ,, de eigen risico was in 1 dag gebruikt dus even 385 aftikken ,,,
en nu een 70 euro per week wat je niet eens kan missen ?
tja wordt het dan maar op de bank of maar afzeggen dat ze dankzij de super goede regering , niet thuis kan komen ,,,,
Bedankt Rutte en kornuiten jullie hebben het echt voor elkaar !!!

Wanneer je echte zorg of hulp voor zorg nodig hebt dit met die dure verzekering gewoon vergoed , wordt

2 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over Kabinet

2 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over Kabinet nog niet in behandeling is genomen.

Alle klachten die gemeld zijn door Macoreda