Klacht: Zorgeloosch onprofessioneel broddelwerk

op 21 oktober 2017 over Zorgeloosch in de categorie Advocatenkantoren

We hebben via Zorgeloosch een hypotheek afgesloten voor een nieuw huis. Wij zijn van mening dat onze adviseur steken heeft laten vallen en zaken heeft nagelaten.

Door zijn tekortkomingen hebben wij voor onnodige verrassingen gestaan.
– Drie dagen vóór passeren van de sleutel kregen we via de notaris een nota waarop een bedrag stond wat vier keer hoger was dan vooraf geoffreerd. Om aan het bedrag te kunnen voldoen, hebben we andere gedane overeenkomsten moeten ontbinden.
– Vier maanden na passeren krijgen we aanmaningen van de taxatie en bouwkundig onderzoek (samen +- 1000 eu) van het huis. Ons is voorgehouden dat dit bij de notariskosten is afgehandeld. Vóór de aanmaningen hebben we nooit een factuur ontvangen.
– Het hypotheekadviesrapport kregen we nádat we de hypotheek af hadden gesloten. We vinden dat erg vreemd en snappen niet waarom dat zo is gelopen.

Zorgeloosch vraagt +/- 3000 eu (in vergelijking met andere partijen ongeveer het dubbele) voor hun diensten. Voor dat bedrag mag je een bepaalde mate van professionaliteit en nauwkeurigheid verwachten waarop de diensten worden verricht.

Wij zijn van mening dat Zorgeloosch onvergeeflijke en onprofessionele fouten gemaakt hebben in ons dossier door nalatig en onzorgvuldig werk.
De vergoeding staat niet in verhouding met de kwaliteit van de geleverde diensten.

We verwachten op zijn allerminst diepgaande excuses van de hypotheekadviseur. We hebben door zijn broddelwerk een hele vervelende ervaring overgehouden aan het proces en flink hoofdpijn gehad van het enorme gat tussen verwachte kosten en daadwerkelijke kosten en de financiele stappen die we daarop hebben moeten nemen.

Daarnaast verwachten we vanuit Zorgeloosch een tegemoetkoming op de vergoeding voor de werkzaamheden. De kwaliteit van hun diensten staat niet in verhouding op wat we mogen verwachten voor de 3000 euro wat er gevraagd wordt voor hun diensten.

Alle klachten die gemeld zijn door