Klacht: Kansloos

Alex2602 op 11 februari 2020 over Zorgeloosch in de categorie Advocatenkantoren

Zorgeloosch maakt rekenfout en geeft dan de schuld aan client.4 maanden voordat er inhoudelijk gereageerd wordt op de klacht en komt gewoon weer neer op fout van client,zoek het maar lekker uit.Op verzoek van client om zaken schriftelijk vast te leggen wordt niet gereageerd.Geen tijd om afspraken na te komen want agendamatchenlukt niet.

Als Zorgeloosch schriftelijk een beschrijving van de gang van zaken geeft,zodat ik dit kan laten toetsen door een 3e partij.

2 jaren geleden - Ik heb een email gestuurd naar Zorgeloosch over deze klacht.

2 jaren geleden - Deze klacht is zojuist door Zorgeloosch in behandeling genomen

2 jaren geleden - We hebben bericht ontvangen dat Zorgeloosch een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

Zorgeloosch

Heeft op 13 februari 2020 om 11:01 geantwoord

Hallo Alex,
Vervelend dat je het zo ervaart. Afgelopen dinsdag heb je nog met mijn collega gesproken. Helaas kwam hij niet door het geschreeuw heen en gooide je de hoorn erop met de opmerking: we zijn uitgepraat. Mocht je het gesprek opnieuw aan willen gaan dan weet je ons te vinden.
Zorgeloosch

Alex2602

Heeft op 13 februari 2020 om 12:04 geantwoord

Ik heb totaal niet geschreeuwd,toont weer aan wat voor organisatie dit is.Best lastig de hoorn erop te gooien met een mobiel

Alle klachten die gemeld zijn door Alex2602