Klacht: Zorg voor het Personeel.

op 05 oktober 2017 over Jumbo in de categorie Supermarkten

Mijn klacht gaat over Jumbo Voorschoten. De prijzen bij Jumbo gaan omlaag. De verwarming kennelijk ook. Bij Jumbo Voorschoten is de winkel soms heel erg koud. Dat is voor de klant maar even, maar ik heb medelijden met het personeel en dan bedoel ik het personeel bij de Kassa. Zij zitten daar allemaal te kleumen van de kou. In het winkelcentrum tocht het en gaan de deuren regelmatig open. De kassa medewerkers zitten bij de opening van de Jumbo. Geen verwarming , helemaal niets.. Vandaag was het ( toen ik er was.. 15.8 graden.) en regelmatig wordt de temperatuur laag gehouden. De Jumbo kan de prijzen verlagen, maar het is fout als het ten opzichte van het personeel gaat. Bovendien vind ik het ook de volgende regel absurd…Het personeel heeft meen ik om de twee uur een kwartier pauze. Zij moeten
dan uit en in klokken. Zijn zij iets te laat dan wordt het gekort op hun salaris. Jumbo 2017…..Als buitenstaander heb ik daar misschien niets mee te maken, maar het ergert mij heel erg.

Als de sfeer goed is. Als het personeel niet zit te bibberen en als ik zelf niet loop te bibberen in de Jumbo.

2 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over Jumbo

2 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over Jumbo nog niet in behandeling is genomen.

Alle klachten die gemeld zijn door miep de wit