Klacht: Zool laat los na nauwelijks gedragen te hebben

op 26 juli 2015 over Timberland in de categorie Kledingwinkels

Het is al even geleden, maar vorig jaar heb ik de earthkeepers damesmodel gekocht voor 120 euro. Een leuk outdoormodel dacht ik, moet tegen een stootje kunnen. Binnen een week mee door het bos gelopen, toen al natte voeten. De lijm tussen de rand en de zool leek los te laten. Terug ermee naar de winkel. Als eerste oplossing zijn ze ermee naar de schoenmaker geweest om het dicht te stikken, maar dat zag er niet uit en voor dat gedrag wil je gewoon goede, mooie schoenen. Uiteindelijk kreeg ik een nieuw paar mee. Het duurde iets langer, maar ook bij dit paar laat de lijm los. Ik heb ze zelden aan, iig als het droog is, maar ik kan met mijn tenen de zool naar buiten duwen. Eigenlijk niet normaal voor schoenen voor dit geld en zo weinig gebruikt. Ik koop in ieder geval niet meer van het merk Timberland.

Ik ben er veel te laat mee en kan ook niks meer bewijzen, maar ik zou eigenlijk mijn geld terug willen. Een ander paar iig niet, want na twee paar en ik ben duidelijk niet de enige met deze klacht.

5 jaren geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over Timberland

5 jaren geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over Timberland nog niet in behandeling is genomen.

Alle klachten die gemeld zijn door Melba