Klacht: zooi

op 17 februari 2017 over Yori Meubels in de categorie Internetshops - Meubels

Na 2 1/2 maand aan het lijntje gehouden te zijn (ziekenhuis opname, sterfgeval in de familie en de rest onduidelijke smoesjes) vandaag een gedeelte van mijn bestelling binnen gehad en wel een salontafel en een eettafel (wandbord was van de laadklep gevallen volgens mij heb ik dat hier al gelezen bij iemand anders hier) dhr baglieto had alles helemaal in het zwarte plastic verpakt en bij uitpakken wist ik ook waarom, voordat ik dhr kon zeggen te wachten totdat ik het uitgepakt zou hebben was dhr al verdwenen. Ik dus de tafels uitgepakt nou ik had het zelf beter kunnen maken alles is schots en schreef, schroeven steken uit of zijn er zo ver ingedraaid dat er hele gaten zitten, de helft is niet gelakt en wat wel gedaan is zitten allemaal druppels op, als je maar iets op het blad van de eettafel drukt ga je er bijna doorheen, de planken zijn allemaal schreef zodat er flinke gleuven in zitten en je zo naar de grond kijkt, in de salontafel zit muizenpoep, hout is niet geschuurd dus me halve huis lag onder splinters en hout resten, de poten zijn van goedkoop hout gemaakt en niet van steigerhout, de meubels stinken ontzettend erg ik zit bijna te kokhalzen. Dhr gelijk na uitpakken een email gestuurd nu 6 uur later nog geen bericht terug gehad, dhr begin van de avond een tweede email gestuurd en hem de tijd gegeven tot morgenmiddag 13 uur om te reageren zoniet dat ik aangifte ga doen van oplichting bij de politie dhr reageert nergens op.

Als ik mijn geld 1049,95 terug heb en die stink meubels opgehaald zijn uit mijn huis hierbij een foto van de vele foto's die ik heb van de gebreken

Reactie van de melder van de klacht lydialeffef

6 maanden geleden - Dhr reageert nergens meer op ook niet op berichten van mijn advocaat, de dagvaarding gaat over 3 dagen de deur uit.

6 maanden geleden - Deze klacht is zojuist door Yori Meubels in behandeling genomen

6 maanden geleden - We hebben bericht ontvangen dat Yori Meubels een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

Yori Meubels

Heeft op 04 mei 2017 om 11:30 geantwoord

Deze vrouw wilde haar geld al terug voordat de op maat gemaakte meubelen geleverd zijn. De meubels zijn overigens niet bij yorimeubels besteld maar via dhr baglieto persoonlijk. Ze heb hiervoor een flinke korting gekregen. Het verhaal over muizenkeutels e.d. zijn dus ook absoluut niet waar. Er is wel degelijk contact met haar advocaat. En er zal ook een rechtzaak van mijn kant komen voor smaad en laster via facebook en klacht.nl

Heeft op 04 mei 2017 om 12:12 geantwoord

Ik ga hier niet verder op in de dagvaarding word zo spoedig mogelijk verzonden via mijn advocaat, ook heb ik contact met meerdere mensen om dhr baglieto en yori meubels aan te klagen

Bericht van Yori Meubels

6 maanden geleden - Fin dat u bericht dat u met meerdere mensen in contact ben. Dit zal mijn aanklacht tegen smaad en laster helpen.

Reactie van de melder van de klacht lydialeffef

2 maanden geleden - Inmiddels is de rechtszaak geweest en dhr baglieto is niet komen opdagen, ik ben in mijn gelijk gezet en dhr heeft 7 dagen naar uitspraak de tijd om die tafels op te halen en mijn geld terug te storten, laat dhr dit na dan komt er 100 euro per dag bij. inmiddels is het vonnis al 8 dagen geleden uitgesproken en een deurwaarder zal het nu overnemen.

Alle klachten die gemeld zijn door lydialeffef