Klacht: Zon/vliegvakantie naar Gran Canaria.

op 13 juli 2012 over Arkefly in de categorie Vliegmaatschappij

Nieuwe klacht
In behandeling
Klacht opgelost
Klacht afgesloten

Mijn Klacht:

Vakantie geboekt bij D-reizen en vliegen met Arkefly. We hadden prima vluchttijden zodat we maar 1 dag zouden verliezen. Nu Vliegtickets ontvangen en nu blijkt dat de tijden zijn veranderd. Wij zijn nu twee dagen kwijt aan het reizen. We kunnen op de aankomstdag géén gebruik maken van het halfpension en op terugreisdatum de gehéle dag niet. Dus twee dagen kwijt maar ook het geld wat we betaald hebben voor half-pension.

Gewenste Oplossing:

Dat we in ieder geval de kosten van het eten retour krijgen en eventueel 1 dag die we nu minder hebben.

Bericht van Robin van Klacht.nl

5 jaren geleden - Deze klacht is zojuist door Arkefly in behandeling genomen

Bericht van Robin van Klacht.nl

5 jaren geleden - We hebben bericht ontvangen dat Arkefly een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

Arkefly

Heeft op 16 juli 2012 om 16:09 geantwoord

Geboden Oplossing:

Wij hebben op 16 juli 2012 een schriftelijke reactie verstuurd naar de klant. ArkeFly, afdeling Klantenservice

Bericht van Robin van Klacht.nl

5 jaren geleden - De melder van de klacht heeft zojuist de oplossing van Arkefly beoordeeld.

Alle klachten die gemeld zijn door miranda47