Klacht: Zonder toestemming weer geld incasseren

op 20 juni 2016 over Kamernet in de categorie Makelaars

Er is geen mail gestuurd met dat mijn abbonement verlengd zou worden. Er wordt pas een mail gestuurd als het geld al geïncasseerd is voor de volgende maand. Ik vind dit erg vervelend, aangezien ik nu €30 euro heb betaald terwijl ik mijn account niet meer gebruik.

Ik zou graag het geïncasseerde bedrag terug willen, aangezien ik mijn account niet meer gebruik dus €30 voor niks heb betaald. En het zou voortaan prettig zijn als er paar dagen een mail wordt gestuurd met dat het account verlengd wordt.

9 maanden geleden - Ik heb een email gestuurd naar Kamernet over deze klacht.

9 maanden geleden - Deze klacht is zojuist door Kamernet in behandeling genomen

9 maanden geleden - We hebben bericht ontvangen dat Kamernet een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

Kamernet

Heeft op 20 juni 2016 om 15:47 geantwoord

Beste Kenza, bedankt voor je bericht. Als ik het goed begrijp was je niet op de hoogte van het feit dat onze producten abonnementen betreffen, wat jammer! Wij communiceren op onze website nadrukkelijk dat het om een doorlopend abonnement gaat. Dit abonnement kun je binnen je abonnementsperiode (in jou geval 30 dagen) op elk gewenst moment opzeggen en zo een verlenging voorkomen. Je bent op de website akkoord gegaan met de voorwaarden van onze dienst, voor de automatische incassering wordt expliciet toestemming gevraagd. Ook in de mail die je ontvangt na het registreren wordt de datum van verlenging gecommuniceerd.

Graag wil ik je vragen om een mail te sturen naar supportdesk@kamernet.nl. Mijn collega's kunnen je case in meer detail bekijken en zien wat er nou precies is gebeurd. Zo kunnen jullie samen kijken naar een oplossing. Het adres is supportdesk@kamernet.nl

We horen graag terug van je!

Berna van Kamernet

Alle klachten die gemeld zijn door xkenza