Klacht: zonder toestemming geld van me rekening zonder t e weten waar het voor is

er is geld van mijn rekening afgehaald automatische incasso en wist echt niet waar het van is.ik heb nog nooit van kinderplezier gehoord,tot ik zag wat er afgeschreven was.ik heb nog nooit wat besteld bij hun,kende hun bestaan niet,hoe is het mogelijk dat zo een bedrijf geld van mijn rekening haalt waar ik niks van weet ik heb ook nog nooit wat ontvangen.ik heb het terug gehaald het geld en wil nu uitleg hebben van jullie waar ze de onbeschoftheid vandaan hebben om dit zomaar te doen.

ben helemaal niet tevreden tot dit opgelost is

9 maanden geleden - Ik heb een email gestuurd naar Kinderplezier.nl over deze klacht.

9 maanden geleden - Deze klacht is zojuist door Kinderplezier.nl in behandeling genomen

9 maanden geleden - We hebben bericht ontvangen dat Kinderplezier.nl een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

Kinderplezier.nl

Heeft op 22 december 2017 om 17:05 geantwoord

Hallo,
Wat vervelend dat er mogelijk ergens iets mis gaat.
Uiteraard incasseren we enkel bij klanten waarbij een machtiging werd afgegeven en altijd pas nadat het pakket wordt geleverd.

Met de hier vermelde gegevens kan ik je helaas niet in ons systeem vinden. Mogelijk gaat er dus inderdaad iets mis. Als dat het geval is zullen we dat uiteraard altijd oplossen.
Kun je aub contact met ons opnemen via www.kinderplezier.nl/contact met je gegevens en ook je IBAN nummer zodat we kunnen kijken of en hoe je bij ons geregistreerd bent.

Met vriendelijke groeten,
Team Kinderplezier

Alle klachten die gemeld zijn door woedende moeder