Klacht: Zonder toestemming condooms leveren en automatisch afschrijven

op 27 juni 2014 over Online Product Service in de categorie Algemeen

In het verleden heb ik gebruik gemaakt van de actie gratis durex condooms.ik hoefde alleen de verzendkosten te betalen.
echter blijft online product service nu onrechtmatig automatisch geld afschrijven van mijn rekenining en pakketten sturen.
Ik heb echter nooit toestemming hiervoor gegeven tot automatische incasso of dergelijke zaken.
Kan online product service mij dus als klant per direct ontbinden en geen pakketten meer sturen.
Ik hoor zsm van jullie een antwoorden hoop dat dit zo snel mogelijk netjes opgelost kan worden

Mij compleet ontbinden van de organisatie.dit betekent het verwijderen uit het klantenbestand en geen pakketten meer naar mij sturen

6 jaren geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over Online Product Service

6 jaren geleden - Ik heb een email gestuurd naar Online Product Service over deze klacht.

6 jaren geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over Online Product Service nog niet in behandeling is genomen.

6 jaren geleden - Deze klacht is zojuist door Online Product Service in behandeling genomen

4 jaren geleden - We hebben bericht ontvangen dat Online Product Service een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

Online Product Service

Heeft op 02 juni 2017 om 12:49 geantwoord

Beste,

U bent sinds 2 Juni 2017 afgemeld van onze service en ontvangt ook sindsdien geen zendingen meer. Er staat ook geen bedrag meer open, dus vanaf heden gaat er ook geen bedrag van uw bankrekening nummer af.

Heeft u nog vragen, kunt u ons altijd mailen op het e-mailadres: [email protected]
Wij proberen u dan tijdig een reactie te geven.

Ik hoop u voldoende te hebben geïnformeerd.

Jasmijn
Klantenservice Online Product Service