Klacht: zonder toesteming of handtekening incasseren

op 19 juli 2012 over leadprovider bv in de categorie Incassobureaus

maand april- mei en juni heeft leadprovider bv G.huurwoningen.nl €19,95 van mijn rekening geincasseerd. Ik ben in bezit van een koopwoning al 24 jr.en nooit ingeschreven voor een huurwoning.Hoe kan dit zonder mijn toestemming of handtekening? ook geen terugboekingsrecht!

Ik wil dat 3x €19,95 terug gestort word op mijn rekening en dat dit nooit meer gebeurd

5 jaren geleden - Deze klacht is zojuist door leadprovider bv in behandeling genomen

5 jaren geleden - We hebben bericht ontvangen dat leadprovider bv een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

leadprovider bv

Heeft op 08 augustus 2012 om 08:33 geantwoord

Geachte cliënt,

Leadprovider is de payment provider voor www.huurwoningen.nl. Wij werken alleen met ondernemingen welke producten bieden die 24 uur per dag, 7 dagen per week stop te zetten zijn op dezelfde wijze als het activeren van van deze producten. Mocht u opmerkingen hebben over de dienstverlening van de onderneming raden wij u aan contact op te nemen met de onderneming zelf.

Team Leadprovider.nl

Reactie van de melder van de klacht skettel

5 jaren geleden - Binnen 3 weken was mijn geld terug gestort onder vermelding (onterechte incasso) ik had wel intussen bij mijn bank de incasso blokkade aangevraagd en ondertekend. Ik was blij met een snelle oplossing. Thx Skettel

5 jaren geleden - De melder van de klacht heeft zojuist de oplossing van leadprovider bv beoordeeld.

Alle klachten die gemeld zijn door skettel