Klacht: ZOnder te infoemeren toch geen duoseat beschikbaar en zelf geld moeten terugvragen. Tevens gereserveerde warme maaltijd verplicht in de ochtend te nuttigen..

op 13 januari 2014 over Arkefly in de categorie Vliegmaatschappij

We hebben 2 weken voor onze vlucht naar Tenerife een Duoseat gereserveerd. We wisten dat dit niet verzekerd was en dat we uiterlijk 24 uur vantevoren zouden horen als het niet door zou gaan. Bij aankomst bleek dat iemand de stoel naast ons al 4 weken terug had gereserveerd. Balen, want dan hadden ze ons de duoseat niet eens kunnen aanbieden, maar ja.. Moeten wij nu zelf ons geld terug gaan vragen voor de betaalde duoseat!! We moeten een formulier invullen en die met onze boardingpass gaan opsturen (met postzegel). Ehum…
Daarnaast vlogen we om 9.30 oid en we kregen na het opstijgen direct onze warme maaltijd. We hadden geen keuze om dit als lunch geserveerd te krijgen terwijl tortelini in de ochtend toch niet echt wenselijk is… Als kers op de tart was “het filmsysteem” ook kaport, dus geen films tijdens de vlucht. Voor ons geen Arke meer!!!!

Automatisch geld terug bij het niet doorgaan van een duoseat (of makkelijker terugvragen (zonder postzegel). Gereserveerde maaltijden in overleg uitserveren, het niet kunnen boeken van een duoseat als de betreffende plek al reeds gereserveerd is!!!!

Alle klachten die gemeld zijn door Kbreuk