Klacht: Zonder Pardon Beslaglegging op Rekening

op 25 november 2016 over Cannock Chase Incasso in de categorie Incassobureaus

VRIJDAG!!! bam we kunnen geen eten meer kopen! Pinpas doet het niet. Geen idee wat er aan de hand is. zonder pardon gewoon even beslag gelegd zonder aankondiging door Cannock Chase. Na aantal keren gebeld te hebben met het bedrijf en bank, geen steek verder. En totaal geen begrip voor onze gezinsituatie wat bestaat uit 5 kinderen en 2 volwassenen. Daarnaasg ook nog eens bijna 5 dec. Geen kadoos voor onze kinderen. Botte dames aan de andere kant van de telefoonlijn. Aangegeven dat we het bedrag willen overmaken, maar dit gaat volgens hun zo niet. Het kan 2 weken duren zeggen ze alleen maar.

Dat ze het geld pakken nu en de rekening gewoon vrij geven!

1 week geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over Cannock Chase Incasso

7 dagen geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over Cannock Chase Incasso nog niet in behandeling is genomen.

6 dagen geleden - Deze klacht is zojuist door Cannock Chase Incasso in behandeling genomen

6 dagen geleden - We hebben bericht ontvangen dat Cannock Chase Incasso een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

Cannock Chase Incasso

Heeft op 29 november 2016 om 12:33 geantwoord

Geachte heer, mevrouw,

Indien u bezwaar heeft of wilt maken tegen aanslagen en/of wettelijk vastgelegde verhogingen kunt u schriftelijk bezwaar maken. Alleen schriftelijke en gemotiveerde bezwaren kunnen door ons in behandeling genomen worden.

U kunt uw bezwaar indienen via:
teambelastingen@cannockchase.nl
Cannock Chase, t.a.v. Team Belastingen
Postbus 103, 6650 AC Druten

Vertrouwende u hiermede voldoende te hebben geïnformeerd
Cannock Chase

Alle klachten die gemeld zijn door Gezin7pers