Klacht: Zonder overleg ander (beslist niet gelijkwaardig) hotel gegeven dan verkocht

op 16 juli 2012 over Neckermann Reizen in de categorie Online Reisbureaus

Allereerst een compliment aan het reisbureau dat me de reis verkocht. Ze deden een uitstekende job me en veel duurder hotel te verkopen dat ik van plan was. Speciaal het Gloria Golf werd aangeprezen en men verzekerde me dat het de 2000 Euro extra beslist waard was. Bij aankomst bleek dat we naar en ander hotel gingen. Navraag leerde dat men al 2 dagen eerder wist dat ze hun afspraken niet na konden komen maar er werd doodleuk gewacht tot we in Turkije waren om ons dit te melden. Stel je voor…anders hadden we toch kunnen annuleren!!!! Het nieuwe hotel was niet slecht maar niet onze keuze en ook minder beoordeelt op de diverse sites, ook geven alle sites lagere kosten voor de zelfde periode. Het smoesje dat we een upgrade hadden gekregen gaat dus beslist niet op. Dit is voor mij nu al de DERDE keer in de laatste paar jaar dat ze me dit flikken. Deze keer ga ik tot het uiterste om mijn gelijk te halen!!!!

Mij minimaal het extra bedrag terug betalen. Ik ben bereid dit aan een door mij te kiezen goed doel te schenken.

5 jaren geleden - Deze klacht is zojuist door Neckermann Reizen in behandeling genomen

5 jaren geleden - We hebben bericht ontvangen dat Neckermann Reizen een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

Alle klachten die gemeld zijn door Gloria Golf