Klacht: Zonder enige dossier een dreiging tot inbeslagname

op 03 juli 2016 over Cannock Chase Incasso in de categorie Incassobureaus

Ik krijg van deze partij een brief dat ik een vermeende openstaande factuur 2011 nu (nu juli 2016) binnen 7 dagen moet betalen onder dwang van inbeslagname.
Maar ze vergeten de oorspronkelijk factuur te geven. Ik heb dus geen idee waar het over gaat en ben zeker niet van plan iemand iets te betalen als ik niet weet waar het over gaat.
Wat mij betreft lijkt het op Russische maffia die mij geld proberen af te troggelen.

Als ze de oorspronkelijke factuur tonen zodat ik weet waar het over gaat enig kan beoordelen of het terecht is.

5 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over Cannock Chase Incasso

5 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over Cannock Chase Incasso nog niet in behandeling is genomen.

2 maanden geleden - Deze klacht is zojuist door Cannock Chase Incasso in behandeling genomen

2 maanden geleden - We hebben bericht ontvangen dat Cannock Chase Incasso een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

Cannock Chase Incasso

Heeft op 03 oktober 2016 om 15:42 geantwoord

Geachte heer, mevrouw,

Indien u bezwaar heeft of wilt maken tegen aanslagen en/of wettelijk vastgelegde verhogingen kunt u schriftelijk bezwaar maken. Alleen schriftelijke en gemotiveerde bezwaren kunnen door ons in behandeling genomen worden.

U kunt uw bezwaar indienen via:
teambelastingen@cannockchase.nl
Cannock Chase, t.a.v. Team Belastingen
Postbus 103, 6650 AC Druten

Vertrouwende u hiermede voldoende te hebben geïnformeerd
Cannock Chase

Alle klachten die gemeld zijn door Fredisboos