Klacht: Zonder enig dossier, dwangbevel met onduidelijke posten

op 07 juli 2016 over Cannock Chase Incasso in de categorie Incassobureaus

Heb van deze partij een “dwanginvordering overgedragen” mogen ontvangen met daarbij 2 posten, aanslagnummers uit 2010 en 2011 en daarbij als belastingsoort vermeld ” Conversie Aanslagen”.
Betaling moet binnen 7 dagen anders volgt er dus tenuitvoerlegging beslaglegging….
Indien er nog iets zou openstaan uit die jaren had ik daar vast wel eerder iets over gehoord, maar werkelijk ongehoord schandalig de toonzetting in combinatie met nauwelijks aanwezige informatie over de zogenaamde openstaande posten. Heb niet eens een idee om wat voor soort belasting het gaat.

Juiste volgorde hanteren:
-Herinnering sturen met onderbouwing van openstaande berichten
-Aanmaning indien nog niet betaald
-EN DAN PAS :dwanginvordering hanteren...

4 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over Cannock Chase Incasso

4 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over Cannock Chase Incasso nog niet in behandeling is genomen.

2 maanden geleden - Deze klacht is zojuist door Cannock Chase Incasso in behandeling genomen

2 maanden geleden - We hebben bericht ontvangen dat Cannock Chase Incasso een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

Cannock Chase Incasso

Heeft op 03 oktober 2016 om 15:39 geantwoord

Geachte heer, mevrouw,

Indien u bezwaar heeft of wilt maken tegen aanslagen en/of wettelijk vastgelegde verhogingen kunt u schriftelijk bezwaar maken. Alleen schriftelijke en gemotiveerde bezwaren kunnen door ons in behandeling genomen worden.

U kunt uw bezwaar indienen via:
teambelastingen@cannockchase.nl
Cannock Chase, t.a.v. Team Belastingen
Postbus 103, 6650 AC Druten

Vertrouwende u hiermede voldoende te hebben geïnformeerd
Cannock Chase

Alle klachten die gemeld zijn door Richard Helder